Gå til innhold

Hadde du spist rå kylling?

HalldirV2

Anbefalte innlegg

Det å spise rå kylling er visstnok ganske vanlig i Japan. Hadde du tatt sjansen? Selv blir jeg uvel med tanken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå spiser jeg ikke kylling generelt, men ville ikke gjort det før heller. Konsistensen ekler meg. Regner med at de har koll på om kyllingen er skadelig eller ikke, så det tenker jeg ikke på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn. 

Anonymkode: 2edc4...a60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gordon Ramsay står og skriker til kokke-elevene sine "Are you trying to KILL someone!!???" hvis de har stekt kyllingen for lite så den er rå inni, så det virker ikke akkurat særlig sunt å spise rå kylling. Et sjansespill.

Ville aldri spist det, nei. Asiater spiser jo det utroligste, så dem om det. Apehjerner og sånt.

Endret av Million
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i Japan hadde jeg gjort det. 

Anonymkode: 52ae6...4c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Kylling i Norge er mye tryggere enn kylling fra andre land da, siden norsk kylling så og si ikke har salmonella. Men hadde ikke tatt sjansen på å spise den rå likevel

Anonymkode: 46c9d...1b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! Overlevelsesinnstinktet mitt går amok bare av å ta på rå kylling med hendene  før jeg steiker den og skriker: "kylling er en dødsfelle!". Jeg spiser det likevel, men stoler på at det er en sykt dårlig idé å spise den dritten rå. 

Anonymkode: a3830...8d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei!! Overlevelsesinnstinktet mitt går amok bare av å ta på rå kylling med hendene  før jeg steiker den og skriker: "kylling er en dødsfelle!". Jeg spiser det likevel, men stoler på at det er en sykt dårlig idé å spise den dritten rå. 

Anonymkode: a3830...8d5

Haha, vi er litt like der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Jeg kødder ikke med kyllingkjøtt, den SKAL være gjennomstekt/kokt, ikke antydning til understekt en gang for min del... Sånn der biff tartar friker meg ut også 😷 Nei til rått kjøtt, usj 🤢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kylling. Jeg tviler på at det er noe godt å spise rått. Også salmonella og sånt da. Har hendt jeg har tatt en bit rå kjøttdeig (storfe) med salt og pepper på og krysset fingrene for at det går bra. Spiser ikke noe særlig kjøtt lenger nå da.

Anonymkode: 08768...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...