HalldirV2 Skrevet 24. juli 2018 #1 Del Skrevet 24. juli 2018 Det å spise rå kylling er visstnok ganske vanlig i Japan. Hadde du tatt sjansen? Selv blir jeg uvel med tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 24. juli 2018 #2 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei, kjøtt skal være godt gjennomstekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. juli 2018 #3 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei, nå spiser jeg ikke kylling generelt, men ville ikke gjort det før heller. Konsistensen ekler meg. Regner med at de har koll på om kyllingen er skadelig eller ikke, så det tenker jeg ikke på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Del Skrevet 24. juli 2018 Kunne ikke falle meg inn. Anonymkode: 2edc4...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. juli 2018 #5 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Gordon Ramsay står og skriker til kokke-elevene sine "Are you trying to KILL someone!!???" hvis de har stekt kyllingen for lite så den er rå inni, så det virker ikke akkurat særlig sunt å spise rå kylling. Et sjansespill. Ville aldri spist det, nei. Asiater spiser jo det utroligste, så dem om det. Apehjerner og sånt. Endret 24. juli 2018 av Million 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Del Skrevet 24. juli 2018 Ja, i Japan hadde jeg gjort det. Anonymkode: 52ae6...4c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei. Kylling i Norge er mye tryggere enn kylling fra andre land da, siden norsk kylling så og si ikke har salmonella. Men hadde ikke tatt sjansen på å spise den rå likevel Anonymkode: 46c9d...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei!! Overlevelsesinnstinktet mitt går amok bare av å ta på rå kylling med hendene før jeg steiker den og skriker: "kylling er en dødsfelle!". Jeg spiser det likevel, men stoler på at det er en sykt dårlig idé å spise den dritten rå. Anonymkode: a3830...8d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 24. juli 2018 #9 Del Skrevet 24. juli 2018 Aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei!! Overlevelsesinnstinktet mitt går amok bare av å ta på rå kylling med hendene før jeg steiker den og skriker: "kylling er en dødsfelle!". Jeg spiser det likevel, men stoler på at det er en sykt dårlig idé å spise den dritten rå. Anonymkode: a3830...8d5 Haha, vi er litt like der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 24. juli 2018 #11 Del Skrevet 24. juli 2018 Tror ikke det. Er skeptisk til kylling-sushi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 24. juli 2018 #12 Del Skrevet 24. juli 2018 Aldri. Jeg kødder ikke med kyllingkjøtt, den SKAL være gjennomstekt/kokt, ikke antydning til understekt en gang for min del... Sånn der biff tartar friker meg ut også 😷 Nei til rått kjøtt, usj 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #13 Del Skrevet 24. juli 2018 Ikke kylling. Jeg tviler på at det er noe godt å spise rått. Også salmonella og sånt da. Har hendt jeg har tatt en bit rå kjøttdeig (storfe) med salt og pepper på og krysset fingrene for at det går bra. Spiser ikke noe særlig kjøtt lenger nå da. Anonymkode: 08768...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freesia97 Skrevet 24. juli 2018 #14 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå