AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Jeg er ikke i jobb på dette tidspunktet fordi jeg sliter hardt med sterk panikkangst og er rett og slett ikke arbeidsfør nå. Et av de vanskelige tingene dette fører med seg er å svare på spørsmål når jeg treffer på bekjente som spør "Hva gjør du om dagene?" og jeg klarer ikke å si som det er. Det er nok fordi jeg er redd for å bli sett på som svak, bli sykeliggjort og ikke forstått. Jeg er redd for at de spør om hva angsten innebærer, og det er så vanskelig å forklare til folk som er oppegående og ikke har kjennskap til psykiske vansker. Hva ville dere svart i denne situasjonen? Anonymkode: a5c36...35f
Gjest Stella Rose Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Det er personlig hadde jeg svart, hater folk som graver å spør om personlig ting. Og om de blir fornærmet for det, så la de være fornærmet.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 36 minutter siden, Stella Rose skrev: Det er personlig hadde jeg svart, hater folk som graver å spør om personlig ting. Og om de blir fornærmet for det, så la de være fornærmet. Jeg hater når folk spør meg det spørsmålet om hva jeg gjør for tiden, så jeg svarer at jeg er hjemme akkurat nå. De pleier ikke å spørre mer da, men samtidig blir jeg helt matt av å si at jeg er hjemme. Det høres så slapt ut, akkurat som en naver som går hjemme og sover til langt utpå dag fordi h*n ikke gidder annet. Sånn er jeg redd folk skal tenke om meg når jeg sier at jeg er hjemme. Anonymkode: a5c36...35f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Kanskje du bør fase ut disse menneske for en periode, fokusere på deg selv. Å få det bedre med deg selv, håper du får en form for hjelp. Uten pilleboks, det finnes ingen piller mot angst vet du! http://angstringen.no Anonymkode: 1d459...037
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Jeg tror egentlig ikke du trenger å forklare så mye, og mange flere enn du kanskje tror forstår det å ha angst til forskjellige grader. Spørsmålet er mest ekkelt for en selv, ikke fordi andres reaksjoner er så store. Har vært der selv. Anonymkode: cac99...15f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 Hadde smilt og sagt "ja, det får bli dagens nøtt! " 😊 Anonymkode: 70ae6...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå