Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Eg er på eit korsett eller torsolett eller corsage eller body (eller kva dei no heiter alle desse utgåvene av bryllups-undertøy) som eg kan ha under denne kjolen. Undertøy-tingen må altså vere stroppelaus, og det er grunnen til at eg ikkje berre vil ha ein vanleg bh. (har dårleg erfaring med stroppelause bh-ar, det føles alltid som dei er på veg ned) Eg er ein nett C-cup (75), har ingen mage som treng å haldast inn, men kan godt tenke meg litt "hjelp" til puppene, litt innlegg eller vatt eller litt push-up, kanskje... Anar eigentleg ikkje kva eg treng... Men, er det nokon som kan anbefale meg noko!?
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Et korsett gir både løft og støtte. Men eg syns dei er så voldsome, om du forstår.. Dei virkar så stive og merkelege å ha på og slikt... Uff...
Miori Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Jeg skal ha korsett under min kjole. Og kjolen sitter mye penere med det under...( Men så blir det mye "pupp" for min del samme hva..)
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Jeg skal ha korsett under min kjole. Og kjolen sitter mye penere med det under...( Men så blir det mye "pupp" for min del samme hva..) Kva slags korsett skal du ha då?
Miori Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 har dessverre ikke noe bilde av det. Men løfter godt, men er ikke stramt:)
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 har dessverre ikke noe bilde av det. Men løfter godt' date=' men er ikke stramt:)[/quote'] Kor har du kjøpt det då?
Miori Skrevet 8. mars 2005 #9 Skrevet 8. mars 2005 jeg har kjøpt det privat... Ikke mye hjelp i meg i dag gitt...
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 #10 Skrevet 8. mars 2005 Men hva med noe slikt som dette da, veslo!?? Akkurat denne er vel litt stort til deg, men vet de har flere liggende ute i mindre størrelser også... Synes det var litt enkelt, og nok hakket bedre å bruke enn et korsett! Noen som har erfaring med "effekten" av bustier i forhold til korsett forresten??
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #11 Skrevet 9. mars 2005 Men hva med noe slikt som dette da, veslo!?? Tja, kanskje....
Bokalven Skrevet 9. mars 2005 #12 Skrevet 9. mars 2005 Men eg syns dei er så voldsome' date=' om du forstår.. Dei virkar så stive og merkelege å ha på og slikt... Uff...[/quote'] Korsetter er kjempebehagelige å ha på! Jeg korsetter, skulle gjerne hatt et skap fullt!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #13 Skrevet 9. mars 2005 Eg forstår dette her! Men veit ikkje heilt om eg tør å bestille meg noko slikt på nettet, utan å ha prøvd først...
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #14 Skrevet 9. mars 2005 Nokon som veit om plassar som sel billige korsett, då?
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #15 Skrevet 9. mars 2005 Eg skal jo til London om ein mnd, og då kan eg jo gå innom Vollers å prøve, kanskje? Nokon som veit kor i London dei har butikk?
Solhanne Skrevet 9. mars 2005 #16 Skrevet 9. mars 2005 Dersom du ikke føler at du må ha bh på deg, men vil ha løftet brystene litt, så kan du jo prøve å teipe de med bryst teip....
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #17 Skrevet 9. mars 2005 Er det noko bra då? Kor får eg eventuelt kjøpt det? Skulle gjerne hatt litt innlegg også då.... Fins det gode stroppelause bh-ar noko plass då? Slike som ikkje sklir ned, meiner eg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå