Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg strekker meg ut til dere her på kvinneguiden for råd om hva vi kan finne på :)
Til helgen så blir vi 4 gode venner som har lyst til å finne på noe som kanskje ikke koster så alt for mye. 
Vi har tilgang på bil :) Og vi kan velge om vi vil oppholde oss i Trondheim eller litt ute på landet. 

Så om dere har noen tips å komme med så setter jeg stor pris på dette! :)
Vi er i alder fra 18 til 24. :)

Anonymkode: 28c78...0ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å foreslå klatre- eller trampolinepark, men jeg må innrømme jeg ikke vet hva det koster. Trondheim har også sånn escape the room-opplegg, men sjekk pris på nett. Hva med å ta båten over til Munkholmen og ha en picnic der?:) Ta trikken opp til lianvatnet og grille/bade?

Anonymkode: b5093...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spille Ludo?

Anonymkode: 2483a...f72

AnonymBruker
Skrevet

Utforske hverandre. Bade nakne...så leke etterpå. Du sier ikke noe om kjønn, men alt er lov.

Mest skremmende at du tyr til kvinneguiden for å få noe å finne på utenom internett.

Anonymkode: ccf97...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk Google. "Aktiviteter Trondheim" eller noe. Prøv Escape Room, gå en tur, dra på stranda, ta en roadtrip med billig mat, dra på piknik, ha brettspilldag, osv.

Anonymkode: 123f7...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hva dere like og hvor mye penger dere vil legge i det. Ut og spise, drinker på Solsiden, shuffleboard, tur i marka, rusle i butikker. 

Anonymkode: 155ae...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...