Jostedalsrypa Skrevet 24. juli 2018 #1 Del Skrevet 24. juli 2018 Hei Jeg trenger noen råd. Jeg er virkelig ingen sjalu type, men nå har jeg blitt det. Vært sammen med kjæresten min i 4 år. Men enda ringer eksen hans på "deres" merkedager. Som når hun eller han har bursdag. Dagen de forlovet seg. Dagen moren hennes gikk bort. Hver gang hun er trist og lei seg. De snakker om barn (ingen av dem har det), men de hadde flere aborter i løpet av forholdet deres. Når han sa vi skulle gifte oss, var det drama fra hennes side med gråting og sutring. Hun skriver meldinger til alle døgnets tider! Og vil møte han. De var sammen i 6 år (2000-2006). Men de var friends with benefits frem til vi møttes omtrent, høsten 2013. Han har innrømmet at han liker oppmerksomheten litt og at han liker følelsen av at noen vil ha han i tillegg til meg. I tillegg har jeg skjønt mellom linjene at sexen de hadde var bedre.. Er jeg bare usikker på meg selv, eller har jeg grunn til å være sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Del Skrevet 24. juli 2018 Dette hadde jeg ikke godtatt. Sett ned foten - han eliminerer henne fra livet, eller du går. Selv hadde jeg nok gått uansett. Du har skjønt "mellom linjene at sexen de hadde vare bedre"? Nei, bare nei. Anonymkode: 6670a...a55 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Del Skrevet 24. juli 2018 Nei, dette er IKKE greit. Be han velge enten deg eller henne og komme seg til h***** videre i livet. Anonymkode: 44c8d...e7b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jostedalsrypa Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde jeg ikke godtatt. Sett ned foten - han eliminerer henne fra livet, eller du går. Selv hadde jeg nok gått uansett. Du har skjønt "mellom linjene at sexen de hadde vare bedre"? Nei, bare nei. Anonymkode: 6670a...a55 Takk! Det var sånt jeg trengte å høre! Har sagt at når begge er hjemme fra jobb på fredag skal vi ha en skikkelig prat! Ja, han forsnakket seg og sa at jeg hadde mye å lære enda... Før hadde han gjort ditt og datt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jostedalsrypa Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette er IKKE greit. Be han velge enten deg eller henne og komme seg til h***** videre i livet. Anonymkode: 44c8d...e7b Takk! Avtalt en skikkelig samtale fredag når vi er alene og begge har fri fra jobb. Jeg har prøvd å hinte om det tidligere, men blitt ekstremt dårlig stemning. Så nå skal jeg ta den kampen, eller så får han sitte der med henne igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Del Skrevet 24. juli 2018 Jeg har opplevd noe lignende, TS. Nå har ikke jeg vært sammen med samboer like lenge, men i starten av forholdet så ringte eksen ham hele tiden, særlig på nattestid. Hun fant også på å ringe på spesielle merkedager, og jeg syntes ikke det var noe særlig stas å ha eksen innblandet og la hele vårt forhold være basert på at vi ikke bare er to i forholdet. Så jeg godtok det ikke, og han endte med å blokkere hennes nummer, og på sosiale medier osv så hun ikke kunne ha noen mulighet for å kontakte ham. Jeg råder deg til å gjøre det samme - fortelle din type at dette ikke er greit. Anonymkode: 27ba3...445 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltknekt Skrevet 24. juli 2018 #7 Del Skrevet 24. juli 2018 Helt innafor at du reagerer på dette. Spesielt når han har bekreftet at han liker oppmerksomheten og vissheten om at noen andre vil ha han, som i tillegg er en person som faktisk eksisterer i livet hans (!). Altså, sikkert mange grunner til at det ble slutt mellom dem og han er sikkert glad i deg - men HUN der som lager drama og lever i fortiden tilfører ikke noe positivt til deres forhold.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Del Skrevet 24. juli 2018 Aha så derfor min eks alltid kontakter meg selv 4 år etter bruddet. Nei slå opp med han. Han elsker tydligvis henne ennå. Anonymkode: 614b7...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 24. juli 2018 #9 Del Skrevet 24. juli 2018 Han oppfører seg jævlig ufint ovenfor deg. Be han velge rett og slett!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lexie Grey Skrevet 24. juli 2018 #10 Del Skrevet 24. juli 2018 For en dritt! Han respekterer deg jo ikke. Kjenner jeg blir forbannet av å lese dette, han vil ha i pose og sekk og det bør han ikke få. At han i det hele tatt har kontakt med eksen sin er et spørsmål jeg stiller meg. Det at hun sutret og gråt da dere giftet dere, kan høres ut som at hun har følelser for han enda. Jeg hadde ALDRI godtatt at de har såpass mye kontakt som du beskriver. Sett ned foten og kast han på huet og ræva ut om han ikke vil forandre på det. Det er du som er kjæresten hans nå, da legger man tidligere forhold bak seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. juli 2018 #11 Del Skrevet 24. juli 2018 2 timer siden, Jostedalsrypa skrev: Han har innrømmet at han liker oppmerksomheten litt og at han liker følelsen av at noen vil ha han i tillegg til meg. I tillegg har jeg skjønt mellom linjene at sexen de hadde var bedre.. Du er sammen med en dust! Begge de tingene du skriver her viser det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #12 Del Skrevet 25. juli 2018 Ikke vær noens dørmatte. Anonymkode: 1511a...667 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #13 Del Skrevet 25. juli 2018 Er jo positivt at han ikke skjuler at de har kontakt, men dårlig tegn at han blir sint hvis du vil prate om det. Synes det er litt rart hun ikke har gått videre etter så lang tid. Får meg til å lure på om han holder henne litt på gress? Anonymkode: d8bf1...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 25. juli 2018 #14 Del Skrevet 25. juli 2018 Hvem var det som gjorde det slutt?? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 25. juli 2018 #15 Del Skrevet 25. juli 2018 Høres ikke ut som de to der er mye over hverandre nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Budeia* Skrevet 25. juli 2018 #16 Del Skrevet 25. juli 2018 Ultimatum, be han om øå velge mellom henne eller deg! Skjønner det er tøft når man er så glad i noen. Men dette er ikke greit. Han og hun river i stykker selvtilliten og selvfølelsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #17 Del Skrevet 25. juli 2018 Den der relasjonen virker jo helt syk...uansett hvem som gjorde det slutt. De to der er ikke ferdige med hverandre. Ingen av dem. Jeg må si at jeg - dessverre - kjenner meg litt igjen i meg og eksen. Bortsett fra at vi var sammen hele tida (like mange år). Der gjorde han det slutt, men ble betatt av meg igjen da jeg fant meg ny kjæreste, noe jeg både liker og misliker, i tillegg tror jeg at han ikke går videre fordi vi både hadde eksepsjonelt god sex (som varte til noen uker over bruddet). Han kommer til å klikke hvis han hører at jeg skal gifte meg, for selv om han var opprørt over at jeg fortsatt elska ham da han dro, likte han mystisk nok ikke at jeg gikk videre heller. Og jeg håper jeg er der en dag at jeg bare ikke bryr meg. Eller rettere sagt kun bryr meg om han jeg nå er sammen med. Anonymkode: 3f53e...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå