Gå til innhold

Kameraten til min mann sankker så mye om min manns ex

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kameraten til min mann er fortsatt god venn med min manns ex. Min mann har ikke så mye kontakt med henne selv. Det som er er at hver gang vi er med denne kameraten så snakker han hele tiden om henne. Skal liksom oppdatere min mann på alt som har skjedd i hennes liv, og i det hele tatt snakker masse om henne.

Min mann oppmuntrer ikke til dette, men forhindrer det ikke heller. Jeg synes det blir litt for dumt jeg da, siden jeg er der og sånn. Skulle jo tror det var mer naturlig å snakke om henne når ikke jeg var der, men igjen er det jo greit at det ikke foregår "bak min rygg" også.

Kan jeg si noe, eller blir det for teit?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor må han treffe henne alene? Er det virkelig så naturlig som dere alle skal ha det til å treffe venner av det andre kjønn på den måten?

Jeg har ingen slike venner. Treffer jeg mine guttevenner, er typen med, og gjerne dama til vennen og, blir par-møter gjerne.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvorfor må han treffe henne alene? Er det virkelig så naturlig som dere alle skal ha det til å treffe venner av det andre kjønn på den måten?

Jeg har ingen slike venner. Treffer jeg mine guttevenner, er typen med, og gjerne dama til vennen og, blir par-møter gjerne.

Eh, tror du har misforstått, for hun mente snakke OM henne når hun ikke var tilstede, ikke treffe henne uten henne. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Si ifra til kjæresten din at du ikke liker det. Hvis han er kjempeinteressert i hva ex'en driver med, så har du kanskje et problem.

Hvis ikke så burde det være greit for han å si ifra til kameraten sin at du ikke liker samtaleemnet, og at han ikke er interessert i å høre om henne han heller.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg hadde sagt noe!

En venn av typen min nevnte alltid ex'en til typen,og tilslutt ba jeg han holde det for seg selv,for hverken jeg eller typen vil høre om henne.. Og etter det har han holdt kjeft :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er litt nyskjerrig på å vite åssen eksene mine har det jeg, så jeg hører gjerne siste nytt om dem. Men ikke forran en ev. partner. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan jo hende denne kameraten rett og slett er litt interessert i denne ex`en selv... :)

Skrevet

Noen ER interessert i oppdateringer på hvordan det går med ex`en, mens andre ikke er det.

Hvis din mann ikke er interessert, så tilhører vel denne kompisen gruppen av folk med dårlige sosiale antenner...

Hva med å si i fra? Mannen din altså? At han kan spørre om han lurer på noe, og ellers i grunnen ikke ønsker oppdatering...

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner at du synes dette kan bli litt for mye ex-prat, men tror vel jeg synes det er litt teit å si noe om det.

Som du sier, greit at det skjer foran deg da, for da er det ingenting å skjule. For min del synes jeg det er veldig greit at vi fritt kan prate om eksene våre uten at noen skal kicke på det.

Ville prøvd å kommentere det med et "lurt" smil. Noen sa at denne kompisen kanskje er intr. i denne eks-en. Kanskje det er noe i det??? :wink: Forklarer jo saken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, kompisen er ikke interresert i denne exen, men han er jo kompisen hennes og omgås henne. Han har dame, og hun har tydeligvis av og på med kjærester.

Han forteller stadig at han har vært hos henne, og at de har gjort sånn og sånn, og at hun bla bla... Han har jo masse andre venner, og de snakker han jo ikke om på samme måten. Han tror vel at min mann har veldig interesse av å høre om henne da. For meg ville det ikke vært naturlig å sitte å snakke om exen til noe med ny partner til stede. Jeg snakker vel veldig sjelden om mine exer uansett. De er jo nettopp det EXer..

Får bare prøve å bite det i meg da, men blir litt for dumt å hele tiden høre om henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...