Gå til innhold

Eks som har dame kommer på besøk, ok for dere?

Atea

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ditt valg å komme på forumet og høste sympati.

Anonymkode: 3b0da...13e

Den skulle ikke være anonym 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Det var ditt valg å komme på forumet og høste sympati.

Anonymkode: 3b0da...13e

Nei. 

Jeg håper noen leser her og kan se at sjalusi ikke er til gavn for en selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Atea skrev:

Nei, og hvorfor ikke. Vi møttes på et utested, der noen venner var når han kom. Er det så viktig?

Dere møttes plutselig på et utested? - ikke ved trikken altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Atea skrev:

Nei. 

Jeg håper noen leser her og ser at man kan bli ødelagt av å ruse seg.

Anonymkode: b795d...050

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Atea skrev:

Nei. 

Det er ingen her som deler ditt syn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken said:

Dere møttes plutselig på et utested? - ikke ved trikken altså? 

Han ringte, og vi avtalte at vi møttes, er det ikke sånn man gjør det, eller skaper du deg dum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Snaskesnusken said:

Det er ingen her som deler ditt syn. 

Ok, men ingen begrunner det. 

Sjalusi er jo en sykdom, og den er stygg.

Mener du at man skal ta hensyn til den psyke sjalue? Blir menneskeheten frisk av det?

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Atea skrev:

Ok, men ingen begrunner det. 

Sjalusi er jo en sykdom, og den er stygg.

Mener du at man skal ta hensyn til den psyke sjalue? Blir menneskeheten frisk av det?

Svarene er begrunnet. Du er en trussel mot forholdet men ønsker ikke å ta ansvar for deg selv. Det er gjerne rusen som snakker?

Hold dere unna narkotika folkens! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Atea skrev:

Han ringte, og vi avtalte at vi møttes, er det ikke sånn man gjør det, eller skaper du deg dum?

Igjen surrer du..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snaskesnusken said:

Svarene er begrunnet. Du er en trussel mot forholdet men ønsker ikke å ta ansvar for deg selv. Det er gjerne rusen som snakker?

Hold dere unna narkotika folkens! 

To øl, er det narkotika? 

Det er hennes ansvar, det er hun som eier den syke sjalusien. Eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Atea skrev:

For henne (hans dame) er det dynamitt, så hun får ikke vite noe om besøket selv om vi ikke var romantiske sammen, jeg fikk også besøk av en kamerat jeg inviterte hit, vi bestilte pizza, tok par øl og satt og snakket i noen timer. Det var hyggelig og morsomt. Veldig sosialt. Eksen min er typen som har lett for å prate med alle og han syntes det var koselig å få treffe noen av mine venner i samme slengen. De fikk god kontakt. Alt klaffet liksom, for å si det sånn. 

Men han kan ikke fortelle henne at han har vært her. Hun er sjalu, ikke bare på meg, men på alle hans ekser. Jeg klarer ikke sette meg helt inn i det, for jeg har god kontakt med eksene mine, vi er venner på Facebook osv., også elskerne jeg har hatt (som har vært single, det heter vel good fucking friends?) Men det er kun hun som er sjalu. På den måten at jeg aldri kan besøke dem. Ekstremt...

Hvis noen vil si at hva er vitsen med å ha kontakt med en eks, kan jeg komme litt i forkjøpet. Vi har kjent hverandre fra vi var barn, kjenner hverandres familie, har en historie sammen, også under en krisetid. Krisen vil jeg ikke skrive om, men det var brutalt og hadde ikke noe å gjøre med vårt forhold, da var vi ikke sammen, men jeg ble forelsket i han og var tilfeldigvis i samme by da det skjedde. Var forelsket i to år før vi ble kjærester. Og når jeg er forelsket bruker jeg å holde det skjult. Kanskje i fare for å bli avvist, men det er ikke viktig. Samme det, men vi har lett for å snakke sammen, får hverandre til å le, kan prate om alt, også om personlige problemer. 

Så, hvorfor ble det slutt? Her håper jeg dere som er sjalu leser ekstra nøye. Det ble slutt fordi vi ikke fungerte som kjærester, vi ble som hund og katt. Jeg var aldri sjalu, men mulig han var det uten å si det høyt. Men det tviler jeg på. Vi brukte amfetamin, piller, alkohol og hasj ganske jevnlig på den tida. Og to blinde kan ikke følge hverandre over veien...

Om jeg elsker han? Selvsagt er jeg glad i han, men jeg går ikke inn for å ødelegge et forhold. Han er glad i meg også, men han har dame han er sammen med og glad i. Og ja, det plager han at hun er så sykelig sjalu. Det er hun som kan ødelegge hele forholdet, jeg hører hva han sier uten at han sa det direkte nå. Jeg sa til han at det hadde jeg aldri giddet, jeg er for gammel til sånt tøys, ikke mine apekatter - ikke mitt drama. 

Det er selvsagt synd på henne. Hun sliter psykisk. Men hun kan bli slem. Har blant annet prøvd å spre rykter om meg, dop osv. Kan tendere til å bli voldelig. Selv har jeg aldri møtt henne. 

Nå ble det mye om … jeg tenker, hvordan har han det? Hun har regelrett stalktet han også etter at han gjorde det slutt for noen år siden.

Men - det er ikke mine apekatter og ikke mitt drama. Det som er trist er at jeg aldri kan ringe spontant, for hva om hun blir sjalu. Han er en så fin venn at jeg gjerne vil holde kontakten. Vi kan snakke om alt og har lett for å le sammen.

Burde jeg nektet han å komme på besøk liksom. Nei.

Vil jeg ha han som kjæreste igjen. Nei. Vi passer best som venner.

Men jeg oppriktig veldig glad i han. Vi var også gravide sammen midt i den rusen vi drev med. Heldigvis spontanaborte jeg. Så ble det sykehus for å sjekke at alt var kommet ut. Han sa han hadde glemt det, men husket det når jeg fortalte det. Jeg hadde glemt det selv, fortrengt det, helt til legen ramset opp en del ting fra journalen min når jeg spurte.

Selvsagt ville jeg tatt abort fordi vi ruset oss en del, men det gikk - av seg selv - trist, litt å tenke på at jeg kunne hatt en tenåring i hus nå. Men nå avsporet jeg kraftig.

Men damer, er det ok at mannen deres besøker sine ekser og tar en kaffe, par øl og møtes? Hvorfor, hvorfor ikke?

Hun madammen hans virker ikke helt i vater. 

Er OK med det så lenge han gir beskjed og jeg har møtt de

En av xene hans har jeg sagt nei til pga oppførselen hennes men ellers har jeg null problemer med de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fru Uperfekt said:

En av xene hans har jeg sagt nei til pga oppførselen hennes men ellers har jeg null problemer med de

Hun er ikke i vater. Klikker osv. Han har gjort det slutt, men jeg vet ikke om det bare er for tiende gang. Så holder meg fri. Synes ikke jeg har gjort noe galt. Han har vært døden nær og jeg har holdt han i hånda. Merker at jeg begynner å bli lei denne tråden, så det vil ikke komme så mange svar her fra min side. 

Nei, jeg kan ikke forstå alt, men ser jo at sjalusi er betegnet som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Har du lest hele tråden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snaskesnusken said:

Har du lest hele tråden?

Kanskje ikke, men jeg er ikke en hore som stjeler andres menn. 

Han er en EKS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer på om du har noen kvinnelige venner eller om du bare henger med menn?

Anonymkode: b3108...29e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
27 minutter siden, Atea skrev:

Vi møttes ved trikken, der tok jeg en øl med noen venner og inviterte en kompis på besøk. Hjem til meg. Han drakk alkoholfri. Eksen. Vansker med husken eller?P

Å, så nå møttes dere ved trikker, eller på et utsted, eller dere hadde avtalt å møtes og så gikk dere hjem til deg. For et par sider siden kom du på overraskende besøk til ham. Jepp, det er jeg som sliter med husken... :roll: 

Anonymkode: adc62...b47

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Å, så nå møttes dere ved trikker, eller på et utsted, eller dere hadde avtalt å møtes og så gikk dere hjem til deg. For et par sider siden kom du på overraskende besøk til ham. Jepp, det er jeg som sliter med husken... :roll: 

Anonymkode: adc62...b47

Hvis du gidder kan du lese hele tråden. Ja en gang kom jeg på besøk til han, det er lenge siden. Trikken var ikke langt fra puben. Han bor ikke i Oslo. Derfor ses vi bare av og til.

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Atea skrev:

Hvis du gidder kan du lese hele tråden. Ja en gang kom jeg på besøk til han, det er lenge siden. Trikken var ikke langt fra puben. Han bor ikke i Oslo. Derfor ses vi bare av og til.

Så drakk dere å ble kåte på hverandre mens han røykte. Deretter ringte telefonen, det var trikken på utestedet som drakk to øl for deretter få besøk.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...