linky Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 er litt usikker på om jeg vil ha "brudeveske", men det hadde jo vært litt kjekt å hatt det og. skal dere ha veske? men man tar vel ikke med seg veska inn i kirka? tenkte jeg bare kunne lagt den i bilen siden vi reiser til fotografen etterpå, og hvor har dere veska under middagen?
Gjest Principessa Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 jeg skal ikke ha veske...forloveren min får passe på sminken og lommetørkelet mitt...
Lille smurf Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Ikke jeg heller...tror jeg har nok med å holde orden på blomster,slør og lep
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Jupp, skal ha veske men den får nok ligge i bilen mens vi er i kirken. Greit å ha ett sted til litt sminke, breathmints, nøkler etc. Hvor jeg skal gjøre av vesken under middagen har jeg ikke tenkt så mye over enda. Legger den under stolen eller noe sånt tenker jeg
Sweetpea Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Hadde egentlig ikke tenkt det men tror nok det blir til det likevel...må jo ha et sted å ha alle "sippeklutene" mine!! Går det ikke an å ha vesken liggende på gulvet ved siden av stolen under middagen da? Eller overlate den til noen andre en stund?.. I kirka kan jo alltids noen som blir sittende på første rad ta vare på den da..
Miori Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 jepp...Veske er en nødvendighet for min del. Gjemmer den vel under bordet under middagen...
eliassen Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Ikke noe veske på meg nei. Jeg har tenkt til å dele ut mine sippetørkler til folk rundt meg (forlover, pappa og mannen) så får de ha det. Dessuten er jeg så distre at å passe på enda en ting på den store dagen vil være helt uaktuelt. Den blir borte et eller annet sted. Vi skal jo også ha festen på et hotell, så hvis det blir absolutt nødvendig kan man jo gå på rommet å fikse sminken.
AvaAdore Skrevet 9. mars 2005 #10 Skrevet 9. mars 2005 jeg skal tror jeg... jeg skal ikke ha hverken blomster eller saa veldig langt slep og ikke sloer (skal ha en stola...) saa veske skal jeg ha ja. sminke, telefon og slikt maa man ha:)
Martha Stewart Skrevet 9. mars 2005 #11 Skrevet 9. mars 2005 Eg er veske-gal' date=' så ja, sjølvsagt! [/quote'] Gjemmer den vel under bordet under middagen...
Vendelin Skrevet 9. mars 2005 #12 Skrevet 9. mars 2005 Det fulgte med veske når jeg kjøpte kjolen så jeg kommer nok til å bruke den.
linky Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2005 er selv litt veskegal.. så kommer nok til å kjøpe meg veske ja. greit å ha sine personlige ting i den. tror forloveren har nok med å ha sine egne ting i sin veske, så vil ikke mase på henne. me trodde ikke det var vanlig å ha med seg mob.telefonen i veska? den kommer jeg nok til å legge fra meg.
AvaAdore Skrevet 9. mars 2005 #14 Skrevet 9. mars 2005 me trodde ikke det var vanlig å ha med seg mob.telefonen i veska? den kommer jeg nok til å legge fra meg. min bestemor kan ikke komme og har lagt ned krav om at jeg har telefonen med meg slik at hun kan gratulere "til rett tid"... jeg har ingen planer om aa gaa med telefonen hele dagen...
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #15 Skrevet 9. mars 2005 Og jeg må ha mobilen med pga fotografen. De syns det var kjekt om vi var å treffe hvis det skulle oppstå ett eller annet, f.eks. at vi må flytte location pga været osv. Men det kommer nok til å bli skrudd av resten av dagen ja
linky Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #16 Skrevet 9. mars 2005 da har man jo grunn til å ha med mob telefonen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå