Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer hårfjerning med laser. I første omgang i ansiktet, men hvis det fungerer bra vil jeg etter hvert vurdere legger. Jeg er nordisk, men det er de mørke stive hårene jeg vil bli kvitt.

Noen som har erfaringer og tips å dele? 

Anonymkode: b16de...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det dessverre ikke funker, i alle fall ikke på meg. Jeg har noen mørke, tykke hår på haka jeg prøvde å bli kvitt. Jeg forsøkte mange behandlinger, men for meg var det bortkasta penger.

Men når det er sagt har jeg lest om mange som er fornøyde, så det er kanskje verdt et forsøk for deg? Hun som behandlet meg sa hun hadde fjernet hår på sine egne legger, og at de nå var så og si glatte. Hun virket også oppriktig overrasket over at det funket så dårlig på meg. Men om det bare var noe hun sa, det vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, nattsvermer skrev:

Min erfaring er at det dessverre ikke funker, i alle fall ikke på meg. Jeg har noen mørke, tykke hår på haka jeg prøvde å bli kvitt. Jeg forsøkte mange behandlinger, men for meg var det bortkasta penger.

Men når det er sagt har jeg lest om mange som er fornøyde, så det er kanskje verdt et forsøk for deg? Hun som behandlet meg sa hun hadde fjernet hår på sine egne legger, og at de nå var så og si glatte. Hun virket også oppriktig overrasket over at det funket så dårlig på meg. Men om det bare var noe hun sa, det vet jeg ikke.

Det høres jo litt rart ut. Blir ikke folk med sykdommer som fører til unormal hårvekst ofte henvist til sånn behandling? Hvis det var humbug ville vel ikke staten dekket det?

Synd for deg da. Jeg bruker så utrolig mye tid på fjerning av hår i ansiktet. 😕

Anonymkode: b16de...2ed

Skrevet

Ja, ikke vet jeg, kanskje jeg bare har ekstra sta hårvekst.

Krysser fingrene for at det funker for deg hvis du prøver 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...