karrie Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har gått på trionetta p-piller ganske lenge, og da har jeg alltid tatt de hvite, store pillene som er den nederste raden på brettet. Men disse er vel bare sukkerpiller er de ikke?(slik at man ikke skal komme ut av "vanen" å ta pillene i mensuka?) Jeg har nemlig ikke fått tatt de hvite pillene i denne perioden (glemt de igjen hjemme da jeg var bortreist) Skal begynne på nytt brett til torsdag. Er jeg fortsatt beskyttet da? Jeg vil jo tro det, men siden jeg ikke har gjort dette før vil jeg gjerne være helt sikker...
Gjest Pamela - ikke innlogget Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Jada det er bare sukkerpiller så det er ingenting å bekymre seg for! De er bare der for at man skal venne seg til å ta pillen hver dag :-) Pam
Nella Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Syns du det går greit å hoppe over en uke og så på'n igjen kan du jo be om resept på brett med bare 21 pilller neste gang (ikke sukkerpiller på). Da kan du hente ut pakke på 13 brett på 21 piller. Så har du for et år av gangen liggende. Det syns jeg var greit ihvertfall. Og et brett "på kjøpet" blir det også
aline Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 stemmer det, det finnes ikke noe i de pillene som har noen virkning for eller imot sikkerheten, jeg pleier sjeldent å ta dem, men liker å ha de der så jeg blir minnet på når jeg starter neste brett igjen. dobbeltsjekket med gynekologen min når jeg var der sist, og han bekreftet at di ikke er nødvendige å ta, de er der bare for vanen som nevnt.
karrie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2005 Takk for svar, godt å være helt sikker Brett uten disse pillene kunne vært like greit egentlig ja, skal se på d neste gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå