Gå til innhold

sexen...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei...jeg er en jente på 19 år som nettopp er komt sammen med x en igjenn, etter det korte forholde vi hadde sist gang. vi passer veldig bra sammen, er "bestevenner" noe som jeg synes er veldig positivt.men, nåår det gjelder sex`en, er ikke ting så bra...jeg måtte fortelle han at jeg FAKTISK måtte varmes opp før akten, han ville helst bare kjøre på, uten noen form for forspill...noe som ikke akkuratt gjør meg mer kåt...jeg elsker å få tunge,men dette er ikke han så begeistret for.han har gjort det noen ganger, å da får jeg høylytt klaging og stønning..han liker ikke kjønnslukten..og vil helst ikke bruke fingrene heller:(jeg har ikke noen eksterm kjønnslukt, dette har overhodet ikke vært noe problem for mine forrige typer. og jeg som elsker sex...har ikke så mye sexlyst igjenn når jeg vet at typen min ikke har noe spessielt sansen for forspill, å ikke fingrer meg eller bruker tungen av egent iniativ...det hadde tent meg mye mer viss han selv tente på forspillet......han vil selfølgelig at jeg skal få orgasme, og klarer det ofte! men det er under selve akten...dette med forspillet plager meg virkelig:(

hilsen trist DreamY :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er tydligvis uerfaren, og skjønner ikke det at HAN også vil få det mye bedre dersom du er kjempekåt. Kanskje han har problemer med at det går for ham for fort? Dersom man får litt stimulering på forhånd kan det i seg selv korte ned tiden på selve akten dersom han ikke har lært seg å holde igjen. Det er jo en vanskelig tid, og man vil helst ikke drite seg ut. Det er allikevel nødvendig at dere begge blir kjent med hverandres kropper for å få et godt sexliv. Dersom han ikke har tid til å vente for å kjenne etter hvordan kroppen din kjennes i de ulike fasene når kåtskapen banker gjennom en kvinnekropp, går han glipp av ekstremt mye.

Det er så deilig å kjenne hvordan kroppen etterhvert vrir seg i kåtskap, og lukten er også helt herlig. Det er liksom en spesiell lukt som blir skilt ut etterhvert som jentene blir kåtere og kåtere.

Det aller beste med sexen er jo egentlig forspillet. Da alt bygger seg opp til det helt store. Da man erter hverandre, kåter hverandre opp, ser hverandre dypt inn i øynene, kjenner og føler, lukter og kjæler og ser. Helt herlig.

Ei elskerinne jeg hadde en gang for lenge siden fortalte at den beste sexen vi hadde hatt, var den som varte i 30 sekunder. Jeg skjønte ikke helt den der og spurte henne. Hun svarte at selve oppbygningen hadde gjort oss begge helt hinsides kåte, og da hun til slutt skled seg oppå meg, hadde hun en eneste stor orgasme fra hun omsluttet penishodet, til vi hadde ligget og koset et par minutter. DA var jeg misunnelig. Dere jenter er griseheldig sånn. Den lengste orgasmen jeg har hatt har vart nesten et minutt, mens dere jenter kan ha en orgasmisk opplevelse mye lenger.....

Ehhh... spora av litt her.... hva sier man.... "caught in the moment"..... eller som her.... "kåt in the moment"...... :ler:

Poenget er at folk verdsetter stort sett forspill altfor dårlig.... det er jo her all leken og oppbygningen foregår. Hva med å insistere på at du trenger oppvarming? Kjøp deg et Playgirl blad eller lignende og kos med deg selv inntil du er klar, så slipper du til typen din. Skal vedde for at han vil skjerpe seg.... :sjarmor:

Lykke til! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for langt svar Kevin:) det er helt ok to get kåt in the moment somtimes;)typen min kommer faktisk veldig fort...er vel derfor han helst vil unngå forspillet?har ikke tenkt på det før..men nå skal jeg ikke la han slippe til før jeg er skikkelig klar.han får bare vende seg til å like forspillet,har tro på at det går an. jeg leste forresten et aent tema, der jeg syns så synd på deg fordi du ikke får være den kaninen du egentlig er:(( hvorfor ikke?hadde du ikke en flott dame ved siden av deg hver eneste natt?hva stopper kaninene i å hoppe og sprette?

-DrEaMy-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ta ansvar for din egen seksualitet. Dermed må typen din være med. Det finnes ikke noe verre for en gutt enn å ikke bli inkludert i sexlivet til dama si, enten hun kjører solo eller ikke.... :sjarmor:

Jeg tror jeg har forlart dette med kaninene og gulrøttene i en annen tråd, men tusen takk for omtanken, jeg setter pris på deg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...