Gå til innhold

Mannen min skal ut med en venninne i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest Chcha
Skrevet

Og jeg gruer meg så veldig. De har vært venner siden lenge før jeg ble kjent med han, og de har aldri skjedd noe mellom de. Hun er ex til bestekameraten hans...

Har selv møtt henne flere ganger, og er alltid velkommen til å bli med når de skal treffes. Hun er veldig hyggelig, men totalt forskjellig fra meg, og jeg føler at jeg blir veldig underlegen når jeg er sammen med henne. Hun er typen "peneste piken i klassen", mens jeg er mer en grå mus.... I tillegg er hun 9 år yngre en meg (og 10 år yngre enn han.....)

De er ikke så veldig mye sammen om dagen, men ser at de avogtil SMS er. Har "sniklest" noen av meldingene, og ingen ting der gir meg noen grunn til å være sjalu. Hun var ikke invitert i brylluppet vårt, men det var nok fordi ex hennes var forloveren til mannen min.

Men går med en vond klump i magen nå fordet, kanskje fordi hun akkuratt har blitt singel, og fordi ekteskapet vårt har nådd hverdagen?? Vet ikke jeg, men skulle gjærne fått noen oppmuntrende ord, og høre at jeg bare er sktullete!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv venninnen til mange av mine guttevenner. Er ikke penere enn kjærestene deres, men noen har allikevel følt seg truet av meg. Slik som jeg ser det så tror jeg ikke du har noe å være bekymret for. Tror ikke det er noe annerledes for han enn om han skulle møte en kamerat.

Gjest Anonymous
Skrevet

høres sikkert teit ut, men jeg syns det er så deilig å lese at noen tenker som meg. Jeg hadde hatt en klump i magen selv, selvom jeg visste at jeg kanskje ikke trengte det.. Det har jo noe med at man ikke vil miste sin partner og er litt på "vakt". Jeg har selv kompiser og syns jo ikke det er noe farlig å møte de alene, men når min samboer skal det- ja da er det plutselig litt annerledes. Helt teit, men slik tenker jeg..BIT tenna sammen - det er for en kveld.. !!

Gjest gjesta
Skrevet

Hvorfor skal han ut med henne?

Kan ikke du eller andre være med??

Gjest manic
Skrevet
Hvorfor skal han ut med henne?

Fordi hun er en god venninne kanskje? Stod det ikke det da...

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er rett og slett sjalu.

Det er bra. Det er viktig å være sjalu. Fortell mannen din om det, si det som det er. Men la han gå likevel.

Hvis du hadde vært mann og mannen din kona di, ville det vært veldig lurt av deg å vise at du er sjalu - fordi det er et veldig godt tegn.

Gjest gjesta
Skrevet

Fordi hun er en god venninne kanskje? Stod det ikke det da...

Bare lurte på om det var en spesiell anledning eller noe?

Og hvorfor ikke HUN kan være med? Det er jo dama.

Gjest Chaca
Skrevet

Hun er en god veninne av han ja, og hun er vel egenltig den eneste jenteveninnen han har..

Er ingen spesiell grunn til at de skal treffes i dag, bare lenge siden sist. Jeg er invitert, men som sagt så føler jeg meg ikke helt vel sammen med henne. I tillegg er jeg ikke helt i form i dag, så jeg trenger å slappe av på sofan.

Han vet nok at jeg er litt sjalu på henne, og at jeg synes det er kipt, for de har jo vært venner lengre en jeg har kjent han.... Han er veldig flink til å fortelle meg når han har pratet med henne, og at de planlegger å treffes.. Men nå er det 10 min til de skal treffes, gruer meg litt jeg-. Dumme meg...

Gjest GreenSky
Skrevet

Men hvis det hadde vært noe i luften mellom dem, hadde det nok skjedd noe lenge før du kom inn i bildet. Du kan nok ta det helt med ro.

Skrevet
Men hvis det hadde vært noe i luften mellom dem' date= hadde det nok skjedd noe lenge før du kom inn i bildet. Du kan nok ta det helt med ro.

det var det jeg også hadde tenkt til å skrive.

Gjest GreenSky
Skrevet

Og, hvis du ikke lager en stor greie ut av dette, du lar han gå uten noe om og men, kanskje du treffer dine egene venner, og gir han litt :sexy: når han kommer tilbake, vil han tenke: - Wow for ei kul dame jeg har! :smoke::wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hun skrev jo at hun alltid var invitert.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og dessuten: Hva har dama der å gjøre, det er jo ikke hun som er venn med jenta/dama!

Annen gjest

Skrevet

Jeg skjønner tankegangen din utrolig godt.

Jeg er vel den som har mest venner av det motsatte kjønn og han forstår ikke helt det vennskapet ettersom han ikke har venner av det motsatte kjønn. Så jeg har vel mer eller mindre sluttet å treffe de, og det plager meg egentlig ikke noe som helst å "oppgi" det for han. Jeg har jo mange andre venner og da gjerne par som vi begge liker. Men jeg synes ikke det er rett at en annen skal si at du ikke kan treffe de heller, men et valg jeg selv tar da han er vikitgere for meg enn alt annet

Skrevet

Jeg er både en grå mus og litt sjalu av meg jeg og så skjønner hvorfor du ikke føler deg vel rundt henne og får klump i magen av dette men synes ikke du skal bekymre deg.

Du var jo invitert til å begynne med så det er jo ikke akkurat som om de hadde planlagt å møtes bare de to og du ikke fikk lov å være med.

Syne forslaget til Greeny var bra! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Gud bedre!! Her var det mange paraniode svar (er dette de samme som i en tidligere tråd stolte 100% på kjærestene sine.....???)

Til trådstarter: Ta det helt med ro. Han har jo valgt deg. Dette er en kompis-venninne. Du har blitt invitert med. Se på fakta i saken din og du skjønner vel at du ikke har noe å bekymre deg over.

Er enig med G.Sky. Gå ut og ha det gøy selv den dagen og ikke sitt inne med sjalu tanker. Hvis du føler deg grå og kjedelig (hvem gjør ikke det noen ganger) kan du jo se om du finner noe som spriter deg opp. Deilige tulipaner pleier å hjelpe!!!

Vær glad for at typen din har gode venner av begge kjønn og stolt av deg selv fordi du ikke oppfører deg som en klengete 15-åring som skal henge i buksebeinet hans hele tiden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til trådstarter:

Hvordan gikk det? Ble du dumpa?

Gjest Chaca
Skrevet

Nei, selfølgelig ble jeg ikke dumpa, hadde i regnet med det heller da. Hadde bare en vond klump inne i meg, siden de skulle ut sammen.

De hadde vært å spist, tatt et pat øl og vært på Judas Priest konsert, veldig glad jeg ikke var med for å si det sånn.....

Og hun er ny-forelsket og har det bra på den måten. Vi skal møtes alle 4 for å spille TP til helgen!!!

Så nå er alt helt bra igjen. Dumme meg som ble sjalu!!

Skrevet

Typisk oss kvinner... maler alltid fanden på veggen. Det viser jo bare hvor glad du er i mannen din. Er ikke for ingenting han er gift med deg. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er kanskje gammeldags jeg...men jeg ser rett og slett ingen grunn til at en gift mann absolutt skal gå ut med en venninne. Greit nok at man ikke skal gro helt isammen fordi man gifter seg, men det virker som det er blitt en "motesak" i vår moderne tid at gifte folk på død og liv skal ut med gamle venner av motsatt kjønn. Jeg hadde faktisk ikke sett dette som naturlig hvis det var min mann. Folk han kjenner fra før blir jeg også kjent med, og nye bekjentskaper skaffer vi som regel i lag, eller iallefall presenterer for hverandre hvis det er noen på jobben osv. Og kontakten videre med desse personene holder vi ilag. Hva med å gå ut sammen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...