AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Hvor lang tid bruker dere på å komme over eksen hvis hun uten forvarsel ikke ønsket å fortsette etter noen år sammen? Anonymkode: 651a1...7c6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Umulig å svare på siden det er veldig individuelt. Noen kan bruke et par måneder, mens andre kan bruke et par år på å komme over ekser. Mitt tips er i alle fall å kutte eksen fra alt av sosiale medier om planen er å glemme h*n helt. Anonymkode: 39cea...840
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Viktig å fjerne alle spor etter ex. Kontaktinfo, sosiale medier, bilder og hive alle evt gaver du har fått fra ex. Gjør det lettere å glemme.. Anonymkode: 16906...66c
Isambard Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid bruker dere på å komme over eksen hvis hun uten forvarsel ikke ønsket å fortsette etter noen år sammen? Anonymkode: 651a1...7c6 Jeg brukte noen måneder, men det var bare skikkelig ille de første ukene.
Gjest GiftMann38 Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Da det ble slutt med samboeren min mot slutten av studietiden så brukte jeg over et år.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid bruker dere på å komme over eksen hvis hun uten forvarsel ikke ønsket å fortsette etter noen år sammen? Anonymkode: 651a1...7c6 Vet ikke, er alltid jeg som har tatt steget med å gjøre det slutt. Noen dager kanskje... Anonymkode: b7e0c...ed3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Hva mener du med "uten forvarsel"? Eksen min bare forsvant. En dag kom jeg hjem til tomt hus, riktignok hadde vi noen utfordringer, men disse var vi åpen om og enige om å jobbe med. Hun sa ikke et ord om å gjøre det slutt, og nektet å snakke med meg i etterkant. Det tok tid, sikkert et par år. Var ikke så mye henne, men hele opplevelsen. Anonymkode: f16fe...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå