Gjest Uinnlogget for øyeblikket Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Til dere som noengang har tenkt/sagt dette om kjæresten deres: "h*n utfordrer meg"! Hva legger dere i det? På hvilken måte blir dere utfordret, og på hvilke områder? Fortell gjerne.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 For meg har det stort sett gått i at han har tenkt annerledes om enkelte temaer enn meg, at han dermed har utfordret mitt syn på saker og ting, fått meg til å ta et oppgjør med egne oppfatninger. Jeg har også blitt utfordret fysisk/psykisk, men ikke med en jeg var samme med. Han var bare en flørt, men utfordret meg til gjengjeld utrolig mye. Men den historien har jeg egentlig ikke lyst å dele i dag, kjenner jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 Littt usikker på hva trådstarter mener, som flere.... Føler vel noen ganger at sambo tester meg, tester grensene mine og kan spille på samvittigheten min. Jeg hater konflikter og noen ganger synes jeg han utnytter dette til sitt eget beste.
Suzy Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 En kjæreste som utfordrer meg er en kjæreste som vet å uttrykke seg og sine meninger og som kan debattere et tema, men ikke nødvendigvis krangle. Jeg liker at kjæresten stiller kritiske spørsmål og utfordrer mine meninger og syn på ting. Slik må jeg bruke hodet og det er godt for oss begge.
smidja Skrevet 9. mars 2005 #7 Skrevet 9. mars 2005 Littt usikker på hva trådstarter mener, som flere.... Føler vel noen ganger at sambo tester meg, tester grensene mine og kan spille på samvittigheten min. Jeg hater konflikter og noen ganger synes jeg han utnytter dette til sitt eget beste. Skriver under på denne...
Laban Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Å ha en kjæreste som utfordrer deg betyr i min termonologi at han særlig mentalt (men også seksuelt) er interessant og lærerik å være sammen med. Jeg merker at ved å være sammen med han, så utvikler jeg meg, og at mitt intellekt blir stimulert... Dette er altså et kompliment!!
Windy Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Min utfordrer meg i det henseende at jeg har lært meg å tro mer på meg selv, ikke være så følsom bestandig ( ), og å si ifra når det er noe jeg syns er urettferdig eller feil f.eks. Selv om sånt har ført til diskusjoner av og til, så ser jeg jo nå at jeg har mye å takke ham for
Caramba Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Det betyr at du har en som kan stimulere deg, og gi deg utfordringer både fysisk og mentalt. En du kan snakke med, og få fornuftige svar tilbake. En du kan komme til når du trenger råd og vink, og som kan hjelpe deg å få riktig perspektiv på ting.... Jeg synes dette er enormt viktige kvaliteter hos en kjæreste.
Gjest allium Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Å ha en kjæreste som utfordrer deg betyr i min termonologi at han særlig mentalt (men også seksuelt) er interessant og lærerik å være sammen med. Jeg merker at ved å være sammen med han, så utvikler jeg meg, og at mitt intellekt blir stimulert... Dette er altså et kompliment!! Som jeg skulle ha sagt det selv ! Jeg sa det nylig til kjæresten min. I det la jeg også at jeg føler at det å være sammen med ham stiller endel krav til ikke å falle til ro i rutinene, men søke etter å utvikle seg, også når det kan være fristende å la være.
Gjest Catwoman Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Å ha en kjæreste som utfordrer deg betyr i min termonologi at han særlig mentalt (men også seksuelt) er interessant og lærerik å være sammen med. Jeg merker at ved å være sammen med han, så utvikler jeg meg, og at mitt intellekt blir stimulert... Dette er altså et kompliment!! enig med deg. Sånn tenker jeg om det også.
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 En som utfordrer meg fysisk og psykisk. En som har egne meninger, synspunkter på ting, gjennomtenkte sådan. En som takler en diskusjon, uten å gi opp sine meninger selv om jeg har andre, men som også er istand til å forandre synspunkt om han ser en annen side av saken han ikke hadde tenkt på.
Hu i Svingen Skrevet 11. mars 2005 #14 Skrevet 11. mars 2005 Å ha en kjæreste som utfordrer deg betyr i min termonologi at han særlig mentalt (men også seksuelt) er interessant og lærerik å være sammen med. Jeg merker at ved å være sammen med han, så utvikler jeg meg, og at mitt intellekt blir stimulert... Dette er altså et kompliment!! Du er min guru, kjære! Heldigvis fant jeg den mannen! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Til dere som noengang har tenkt/sagt dette om kjæresten deres: "h*n utfordrer meg"! Hva legger dere i det? På hvilken måte blir dere utfordret, og på hvilke områder? Fortell gjerne. Meningen må vel være at man har en som tar en med videre. At det er interessante samtaler som finner sted o.l. som igjen gjør at man får et bredere perspektiv enn hva man tidligere har hatt. En hjørnesten i etthvert godt forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå