AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Dette gjelder også kjendiser. Og veldig mange insta-babes ellers som nærmest leker supermodell. Jeg synes det er mega tacky. Setter ikke kvinner litt seg selv i denne "deilig" rollen når de gjør dette? Nå kommer sikkert alle dere som "ikke gjør det", men det er helt enormt med kvinner som legger ut tacky bilder ?! Anonymkode: cce88...7be 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Ser mindre begavede ut Anonymkode: 42ed9...6ef 6
Akhenaton Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Det er en effektiv måte å få seg selv til å se ut som et komplett brødhue. Utover det er det ikke godt å si hva de prøver å få til. Jeg er usikker på om de vet det selv. 14
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 4 minutter siden, Akhenaton skrev: Det er en effektiv måte å få seg selv til å se ut som et komplett brødhue. Utover det er det ikke godt å si hva de prøver å få til. Jeg er usikker på om de vet det selv. og disse teite hjertene de lager med hende! OG, det med at de sender kyss til kamera.... Anonymkode: cce88...7be 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Fordi de er idioter. Anonymkode: 8b903...f38 6
Lexicon Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Fordi de er mentalt underdanige. Også kjent som å være "nederst på næringskjeden" 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 En trutmunnkvinne jeg kjenner er gift med en mann som også lager trutmunn på bildene de tar sammen. Jeg tror ikke en gang det er ironisk ment. 😛 Anonymkode: 0b5ab...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 Ser ikke poenget å rakke folk ned bare fordi de lager en trutmunn/ducklips. Syns det er tåpligere at du i det hele tatt bruker energi på å lage en tråd om dette. Anonymkode: 801ec...d43 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke poenget å rakke folk ned bare fordi de lager en trutmunn/ducklips. Syns det er tåpligere at du i det hele tatt bruker energi på å lage en tråd om dette. Anonymkode: 801ec...d43 Ojsann.....🙄 Anonymkode: 9a334...51b 15
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #10 Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke poenget å rakke folk ned bare fordi de lager en trutmunn/ducklips. Syns det er tåpligere at du i det hele tatt bruker energi på å lage en tråd om dette. Anonymkode: 801ec...d43 "Tåpligere"????? er du en av dem eller? og du bruker energi på å kommentere om det.. Anonymkode: cce88...7be 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #11 Skrevet 24. juli 2018 Ja hva skal det bety? Selvelsk? Kyss meg? Kyss deg? Jeg er så deilig? Jeg undres stadig over dette fenomenet. Anonymkode: 13f59...620 1
herzeleid Skrevet 25. juli 2018 #12 Skrevet 25. juli 2018 Lurer mest på hvor bevisste de er på det de kommuniserer. Om du konsekvent velger å se ut som du har en penis i munnen skulle man jo tro st det ligger en tanke bak, men jeg misstenker at en bare gjør det som er inn/en tror ser bra ut, uten å redlektere over hvordan det egentlig ser ut. Synes radioresepsjonen var veldig på ballen da de påpekte at Sophie Elise så ut som en ‘puledukke’. Jeg tror det er sunt om vi som samfunn påpeker dette, heller enn å fordømme de som påpeker det åpenbare. Klart at unge jenter fortsetter å følge disse fordummende idealene når en ikke tør å påpeke hvor fordummende og/eller tåpelig det er. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #13 Skrevet 25. juli 2018 Tror muligens det blir gjort for å stramme inn kinnene sånn at man får mer markerte kinnbein. Ser latterlig ut. Like patetisk som de som ikke kan legge ut et eneste bilde av seg selv uten filter for å retusjere huden. Bare trist. Anonymkode: d9906...b60 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 De har vel sett bilder av Marilyn Monroe, og tror det skal være sånn. Anonymkode: 53503...bf2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #15 Skrevet 26. juli 2018 På 24.7.2018 den 22.39, AnonymBruker skrev: "Tåpligere"????? er du en av dem eller? og du bruker energi på å kommentere om det.. Anonymkode: cce88...7be Om at folk som dere syns det er greit å rakke ned folk som lager trutmunn, så ville det vel vært greit å rakke ned på folk som legger ut stygge tegninger, smiler stygt på bilder eller legger ut treningsposter? Bare fordi noe er en selvfølge for noen, gir det ikke dem noe rett i å være spydig med slike utsagn. Om jeg er en av dem har faktisk ingenting med saken å gjøre. Det er unødvendig at folk som dere skal være negative ovenfor hva andre velger å dele over Instagram. Om man ikke har noe bedre å si kan man faktisk la vær å si noe i det hele tatt. Det er faktisk så enkelt, Anonymkode: 801ec...d43 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #16 Skrevet 26. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om at folk som dere syns det er greit å rakke ned folk som lager trutmunn, så ville det vel vært greit å rakke ned på folk som legger ut stygge tegninger, smiler stygt på bilder eller legger ut treningsposter? Bare fordi noe er en selvfølge for noen, gir det ikke dem noe rett i å være spydig med slike utsagn. Om jeg er en av dem har faktisk ingenting med saken å gjøre. Det er unødvendig at folk som dere skal være negative ovenfor hva andre velger å dele over Instagram. Om man ikke har noe bedre å si kan man faktisk la vær å si noe i det hele tatt. Det er faktisk så enkelt. Anonymkode: 801ec...d43 La være å si meningene om det? Ja for de vil jo bare ha positiv oppmerksomhet 😛 Anonymkode: cce88...7be 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #17 Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: La være å si meningene om det? Ja for de vil jo bare ha positiv oppmerksomhet 😛 Anonymkode: cce88...7be Og folk som dere vil jo bare spre negativitet og tro dere er bedre enn andre med meningene deres. Anonymkode: 801ec...d43
herzeleid Skrevet 27. juli 2018 #18 Skrevet 27. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om at folk som dere syns det er greit å rakke ned folk som lager trutmunn, så ville det vel vært greit å rakke ned på folk som legger ut stygge tegninger, smiler stygt på bilder eller legger ut treningsposter? Bare fordi noe er en selvfølge for noen, gir det ikke dem noe rett i å være spydig med slike utsagn. Om jeg er en av dem har faktisk ingenting med saken å gjøre. Det er unødvendig at folk som dere skal være negative ovenfor hva andre velger å dele over Instagram. Om man ikke har noe bedre å si kan man faktisk la vær å si noe i det hele tatt. Det er faktisk så enkelt, Anonymkode: 801ec...d43 Det er da betraktelig bedre at vi signaliserer at å gjøre seg til med sugemunn ser veldig teit ut og kanskje sender noen uheldige signaler, enn at folk dummer seg ut ved å posere på den måten uten å skjønne det selv, og at eventuelt lettpåvirkelige unge jenter plukker opp samme trenden? 3
OPIgirl Skrevet 27. juli 2018 #19 Skrevet 27. juli 2018 Dere som rakker ned på de som lager trutmunn, det er dere som virkelig er mindre begavet. Har dere virkelig ikke noe rikere liv enn å sitte bak tastaturet for å rakke ned på alt og alle? Synes synd på dere.
herzeleid Skrevet 27. juli 2018 #20 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, OPIgirl skrev: Dere som rakker ned på de som lager trutmunn, det er dere som virkelig er mindre begavet. Har dere virkelig ikke noe rikere liv enn å sitte bak tastaturet for å rakke ned på alt og alle? Synes synd på dere. Rart du hisser deg sånn opp over at noen påpeker at det ser dumt ut å posere med sugemunn, og at det er synd en del kommuniserer et ideal til unge jenter der det å posere med sugemunn, som jeg tror de fleste synes ser temmelig komisk ut. er inn. Ellers tror jeg også du forstår at man kan synes det å posere med sugemunn er teit, og fortsatt ha et rikt liv, og at du synes synd på folk her tror jeg ikke noen kjøper 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå