AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 For da slipper man kjærlighetssorg? De blir opplært til å se på kvinner som noe som bare skal produsere barna sine, kontrollere deres liv mens de selv bare kan knulle rundt og få kvinner forelsket i seg. Anonymkode: d13ae...42f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Du kan jo lese litt om islam, og så bestemme veien videre:) Det du nevner er ikke i tråd med islam. Samtidig tenker jeg at med de holdningene du har, vil du få kjærlighetssorg før eller senere. Anonymkode: e8617...e05 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo lese litt om islam, og så bestemme veien videre:) Det du nevner er ikke i tråd med islam. Samtidig tenker jeg at med de holdningene du har, vil du få kjærlighetssorg før eller senere. Anonymkode: e8617...e05 Kan du forklare hvorfor? Hva har disse holdningene å gjøre med at jeg får kjærlighetssorg mer enn evt andre holdninger jeg skulle hatt? Anonymkode: d13ae...42f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Kjenner flere muslimske menn som har hatt kjærlighetssorg. De har forelsket seg i, og innledet forhold med en kvinne ikke akseptert av familien. Så blir de tilslutt tvunget til å gifte seg med en familien har bestemt. Er du virkelig så idiot at du tror at bare fordi man er muslimsk mann, så kan man ikke forelske seg. Og tror du virkelig livet for muslimer er så flott? Anonymkode: 0ac0b...14b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner flere muslimske menn som har hatt kjærlighetssorg. De har forelsket seg i, og innledet forhold med en kvinne ikke akseptert av familien. Så blir de tilslutt tvunget til å gifte seg med en familien har bestemt. Er du virkelig så idiot at du tror at bare fordi man er muslimsk mann, så kan man ikke forelske seg. Og tror du virkelig livet for muslimer er så flott? Anonymkode: 0ac0b...14b Ja, faktisk jeg tror det. det er ikke alle steder det er slik at familien bestemmer da. Nei, jeg tror ikke at muslimer lever et flott liv fordi de er muslimer. Anonymkode: d13ae...42f
Akhenaton Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 Tror ikke det er å mye å hente på å bli muslim, gitt. Islam er ikke en religion som gjør tilhengerne sine spesielt lykkelige.
StovnerJune Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Jeg har mye erfaring med flerkultur og islam i Norge og er absolutt kritisk til flere aspekter ved det, men mye av det som skrives av islamkritikere i Norge er bare fjas, som dette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå