AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Dere vet de stoffbeltene som passer helt nydelig til jeans og trange skjørt? De som gjerne har et type mønster på seg (usikker på om de har feste eller om man bare knyter dem), hvor kjøper man de? Har lett så lenge, men leter nok i feil butikk🙁 Har ingen anelse om hva de heter engang, for ellers kunne jeg lagt ved bilde. Legg gjerne ved bilde slik at jeg kan bekrefte eller avkrefte av vi snakker om samme belte😊 Anonymkode: cccd5...aae
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bands of LA? Anonymkode: d208a...011 Yess!! Tusen takk! Skulle spurt her for lenge siden, du aner ikke hvor lenge jeg har lett haha Anonymkode: cccd5...aae
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Du kan veve på grindvev! Slik lager vi samer kommagbånd og belter, ser jo likt ut! 😄 Anonymkode: 5ff0c...3fb 2
Perelandra Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan veve på grindvev! Slik lager vi samer kommagbånd og belter, ser jo likt ut! 😄 Anonymkode: 5ff0c...3fb Eller belter til bunad: Endret 23. juli 2018 av Perelandra Endret bilde 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan veve på grindvev! Slik lager vi samer kommagbånd og belter, ser jo likt ut! 😄 Anonymkode: 5ff0c...3fb Jeg har ingen anelse om hvordan jeg gjør det. Kan eventuelt kjøpe, men hvor får man kjøpt det?😛 Anonymkode: cccd5...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå