Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har IKM i morgen. Idag ved toalettbesøk fikk jeg noe som så ut som lysebrunt slim på papiret, først en ganske stor «klump» og så bare noen små ved tørk. Hadde en positiv EL test 09.07, negative EL tester 10.07, 13.07, 17.07 (tok bare sporadisk tester etter 09.07 for å sjekke om det bare var falsk positiv test). Tok en EL test idag og den var da nesten positiv, se bildet

Tror dere dette kam bety at sist EL var falsk og at egg slipper på nytt nå, er mensen på vei, eller kanskje en graviditet? Hehe, lov å kåpe da😅 Har ikke graviditetstest tilgjengelig..

D88C1E88-0189-4DA4-A2EB-A95650C034BA.jpeg

Anonymkode: 7d176...837

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm...ikke godt å si. El-tester skal visstnok slå ut senere enn graviditetstester. 

Tror du bør teste i morgen 

Anonymkode: 12449...90e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få slikt brunt slim rett før mensen, så for meg ville det ikke betydd graviditet 

Anonymkode: dd3ca...241

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen. Idag er «slimklumpene» mer gjennomsiktig hvite i farge. Kan dette være EL slim? Kan ikke huske hvordan EL slim så ut da det er mange år siden sist 

Skrevet

Jeg spotta til og fra i 3 dager før mensen kom skikkelig Idag. Fra brun utflod til hvitt , fra lyserosa til hvitt før mensen i dag . aldri spotta før ; men gjort etter p pille slutt i mai, så mulig det har noe med det å gjøre om du nettopp har sluttet på hormonell prevensjon?

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Febmamma skrev:

Jeg spotta til og fra i 3 dager før mensen kom skikkelig Idag. Fra brun utflod til hvitt , fra lyserosa til hvitt før mensen i dag . aldri spotta før ; men gjort etter p pille slutt i mai, så mulig det har noe med det å gjøre om du nettopp har sluttet på hormonell prevensjon?

Aha, ja slutta på piller for et par måneder siden. Kan være det samme som for deg da. Takk for info😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...