Gå til innhold

Hva er man når man defineres som en koselig flørt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi bare hatt en date, og vi har avtalt en ny på onsdag.

Bare for å lufte litt hva han ser for seg dette er, så spurte jeg rett ut.

Da var svaret, " at fullt hva dette er enda vet jeg ikke, enn så lenge er det en meget koselig flørt for meg i alle fall"

Det er lenge siden jeg har drevet med dating, så jeg ble litt usikker på hvordan jeg skulle tolke det han sa.

Hva er man, hvis man er en flørt?.....en potensiell kjæreste??

Har ikke hastverk jeg, bare har ikke lyst til å kaste bort tid på  å være noe midlertidig i alle fall.

Anonymkode: 6287c...7e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Melk!

Anonymkode: a403e...5a0

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Melk!

Som betyr?

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg gjerne tror er viktig å vite er om dere leter etter det samme. Leter begge etter et forhold, eller ønsker han noe som er uforpliktende? Er gjerne slike spørsmål du bør stille. Hvis dere kun har møttes en gang, er det gjerne litt tidlig for dere begge å vite hva dette er og hvor mye følelser man har? Har dere snakket mye sammen før dere møttes? Hvor godt kjenner dere hverandre?

Tenk på vinklingen på spørsmålene du stiller 😉 

Alle forhold starter vel som dating og flørting. Det tror jeg er helt normalt. Men, du bør vite om dere har samme innfallsvinkel; altså at begge går inn i det med ønske om et forhold. Jeg oppfatter i hvert fall at du dater med ønske om å ende opp i et forhold. Hvis han ikke, på generelt grunnlag, ønsker å forplikte seg så har du i grunn svaret. 

Anonymkode: d4a41...5fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket sammen i 4 uker før vi møttes pga ferier osv. Vi var sammen 1 døgn i helgen, og skal møtes igjen til å spise ute på onsdag. 

Gidder ikke mase, koser meg egentlig sånn det er nå. Men på sikt, håper jeg kanskje på noe mer.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som betyr?

Ikke, gin & tonic..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...