Gå til innhold

Hvor ofte onanere du?

Hvor ofte onanerer du?  

1. 1. Hvor ofte onanerer du?

• Flere ganger om dagen
      1
    • En gang om dagen
      6
    • Annenhver dag
      3
    • Par-tre ganger i uka
      13
    • En gang i uka
      3
    • Annen hver uke
      2
    • Ca en gang i mnd
      6
    • Har aldri gjort det
      3

Fremhevede innlegg

Gjest Nysgjerrig av natur
Skrevet

Hvor ofte onanerer vi? Er det virkelig stor forskjell på menn og kvinner hvor ofte vi gjør det?

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Var ikke noe alternativ som passet......så da får du vel fortsette å lure, da...

Gjest Anonymous
Skrevet
Enda en runkemat-tråd :Gjesp:

Jada, menn runker når de hører hvor mange ganger et menneske onanerer i uken. Det er noe alle vet.

Gjest Gjesta
Skrevet
Var ikke noe alternativ som passet......så da får du vel fortsette å lure' date=' da...[/quote']

Samme tenkte jeg,..

Gjest Mannsgris
Skrevet

Deilig å få tøft seg!

Ja til flere slike tråder!

Gjest Anonymous
Skrevet

syns du forskjellige 'tråder' er kjipe eller kjedelig...!!??

eh...hva er problemet ditt...

bare la vær å lese eventuelt svare på de det vel!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

de som spør har sikkert lurt på dette og er det ikke derfor man er her inne da for å kunne spørre om ting..

okei noen syns det er rare spm, mens andre sikkert har lurt på det samme... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Eh.. altså.. dette er et sex forum.. er det ikke da naturlig å spørre om ting som har med sex å gjøre? I tillegg er dette et kvinneforum... Mener noen serisøt at det sitter folk og runker til svarene i disse innleggene?? Da tror jeg dere har misforstått noe veldig, for det er da 100 milliarder trillionger andre mer sexy ting å finne på internett enn noen svar på et sex forum????

Og hvis noen er så sære at de runker til det.. so what???

Gjest gjesta
Skrevet

Tviler vel på at noen blir kåte av å høre hvor ofte andre onanerer. Dersom det hadde blitt spurt om hvordan så hadde jeg skjønt det bedre, men uansett. Dette er et sexforum og man må da ha lov til å spørre om alt. Mistenker du at det er en løktråd så bare la vær å svare.

Sier som andre her at jeg fant ikke et alternativ som passer. Det kan være alt fra mange ganger på en dag til at det går uker i mellom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ikke første gangen Eden-Refaeli lirer av seg dumme kommentarer.

Gjest gjesta
Skrevet

Aldri. Trenger liksom aldri, og gir meg lite.. Har sex omtrent hver dag & det holder :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Det varierer veldig. I perioder kan det være daglig og andre ganger kan det gå ukersvis uten.

Gjest *Fiona*
Skrevet

:hoho:

Jeg må jo le av og til...

Gjest - Hvor ofte onanerer du?

Svar - ukentlig

Gjest - *orgasme*

Jepp, skikkelig turn on assa :ler:

Litt periodevis. Perioden fra eggløsning og til jeg er ferdig med mensen er jeg skrekkelig kåt... kan godt være flere ganger daglig da, for ikke å snakke om hvor godt man sover etterpå (fortrinnsvis hvis man gjør det om kveldn og ikke på jobb f.eks. :ler: ) :sjarmor:

Eller perioder hvor jeg er veldig sliten gidder jeg bare ikke, opptil en uke uten at jeg tenker tanken.

Sier som Slim, det varierer.

Skrevet

Et av årets bedre uttrykk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...