AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Bik bok, newyorker, monki, de er fjortizbutikker? Hva synes dere om damer 40+ handler der? Jeg synes de har så mye fint... Anonymkode: 4669e...1fb
Salka Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Selv om de har noe fjortisklær er de ikke fjortisbutikker. Syns du skal handle der du ønsker og de klærne du liker uavhengig av hva målgruppen til butikken er. Jeg er snart 35 og kommer aldri til å handle i "gammel dame"-butikker. Handler både på Bikbok og monki, men styrer unna fjortisklærne som f.eks joggebukser med print, magetopper, veldig hullete jeans og sånt da. Så kjør på og handle det du liker, du er ikke gammel selv om du har passert "førr"! 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Fjortiz? Det staves ikke slik Anonymkode: 2eae5...7c8 1
Slowdive Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Jeg tenker at folk må få kle seg akkurat slik de vil, uavhengig om klærne er fra Bikbok eller Hugo Boss. Hvor gammel man er har heller ingenting å si, synes jeg. Det er selvsagt klær jeg ikke synes er pene, men det er jo ikke jeg som skal gå i den. Endret 24. juli 2018 av Slowdive
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 21 timer siden, Salka skrev: Selv om de har noe fjortisklær er de ikke fjortisbutikker. Syns du skal handle der du ønsker og de klærne du liker uavhengig av hva målgruppen til butikken er. Jeg er snart 35 og kommer aldri til å handle i "gammel dame"-butikker. Handler både på Bikbok og monki, men styrer unna fjortisklærne som f.eks joggebukser med print, magetopper, veldig hullete jeans og sånt da. Så kjør på og handle det du liker, du er ikke gammel selv om du har passert "førr"! Jeg vil heller si motsatt. De er fjortissbutikker, men har ikke bare fjortissklær. Alle de tre butikkene er tydelig markedsført mot store barn(11-12 år)/tenåringer/ungdom. Jeg synes folk kan handle i de butikkene hvor de har klær de liker, men crop top og shorts med høyt liv som viser halve rumpa kan bare ungdom komme unna med fordi de vet ikke bedre. Anonymkode: 957ee...e1c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Monki? De klærne appellerer til kvinner fra 16-30 vil jeg si. Selv om de har en del barnslige klær også. Jeg er 25 og handler fint plagg på Bik Bok eller monki, vil ikke kalle stilen min fjortis, det handler om hvilke plagg du velger og hvordan du styler og bruker dem. Anonymkode: 5fc56...52b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå