Gå til innhold

Apropos doggy dere kvinner....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...jeg liker det jeg også, men har sjeldent lyst til å gjøre det, for jeg føler jeg blir pumpa med luft....som også kommer ut igjen.

Er det bare jeg som opplever det sånn, noen tips til å slippe å få inn så mye luft i pumpinga, og mindre "musefisa"?? SYns det blir litt flaut

Anonymkode: 56b85...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer, og er kanskje litt morsomt når det skjer, men ærlig, det går over etter et halvt sekund for min del. Jeg bryr meg ikke om det, og erfarne gutter vet at det kan skje. Unngå at han trekker seg helt ut under akten, for så å repetere det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stram opp musa di.

Anonymkode: 4a811...1bb

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stram opp musa di.

Anonymkode: 4a811...1bb

Feil, luft som presses ut gjennom noe stramt lager mere lyd enn motsatt, just fyi 🙂

Anonymkode: 25ad3...35a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han må ikke ta den helt ut. Jeg liker også doggy, men synes det blir så høylytt med fittefis for hvert støt 😅

Anonymkode: fcac4...26a

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd med meg også innimellom, men jeg bryr meg ikke så mye, vi skjønner vel begge hva det er 😁 Har et par ganger, med glimt i øyet, slengt bakover når det skjer; "ikke pump meg så full av luft a 😉😜". Sagt det som det er rett og slett, hvis jeg har følt for å kommentere...men bare på en avslappet måte i farten, avbryter ikke noe for det eller starter en lang samtale 😁 Typen har aldri brydd seg, det er bare sånt som av og til skjer, tror det skjer hvis han trekker seg helt eller nesten helt ut før han støter hardt helt inn igjen, og kanskje hvis jeg beveger meg mye selv og er litt ivrig 😋🙂 

Anonymkode: 18181...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...