Gå til innhold

Hva synes dere er best?

Hva er best å drikke av disse?  

1. 1. Hva er best å drikke av disse?

• Bon Aqua
      5
    • Apollinaris
      1
    • Olden
      12
    • Farris
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skal dikke en sånn vann med kullsyre, hva er best synes dere?

Jeg drikker stort sett bare Apollinaris med sitron.

Hadde vært litt artig å høre hva andre gjør......

(bare fordi jeg kjeder meg i dag :roll: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er alt for mye kullsyre i det meste jeg... Orange Farris hadde vært perfekt hadde det ikke vært for all kullsyren. Folk tror jo jeg er helt sprø når jeg står og rister flasken og åpner korken gjentatte ganger for å få ut kullsyren :oops: ...

I Sverige har de noe som heter "Loka" som finnes i mange gode "smaker" og som har mindre kullsyre. Den er min favoritt. Bon Aqua er ikke så verst den heller, men her i Norge har de den ikke i de samme gode "smakene" som i Sverige.

Kan noen svare meg på hvorfor det må være så mye kullsyre i at en stakkar ikke har sjans' til å drikke seg utørst uten å boble over?

Leo

(Som ikke orker å gå ut fordi det er så varmt...)

Skrevet

Jeg drikker Farris jeg. Vet ikke hvorfor, de sier jo at det er for mye salt i den, men jeg liker den likevel jeg.. BLÅ må den være!

Skrevet

enig med leo jeg, for mye kullsyre er ikke godt.. Synes olden er best av disse alternativene.

Skrevet

Iskald Christian's med en dråpe lime. No doubt.

Selvfølgelig, må jeg jo si. Er jo sørlending og patriot :briller:

Skrevet

Bon Aqua er min favoritt- uten tvil!

Skrevet

Oransje Farris. Jeg står og rister og åpner flaska jeg også....

Skrevet

Er ikke Bon Aqua vann fra Glomma da...? Mener å ha hørt det...og da kan man vel like så godt drikke vann fra springen :) Det gjør jeg...skjønner ikke helt hvorfor man skal drikke vann på flaske her i Norge, når vi er så heldige at vi har finfint vann i springen!

Skrevet

Joda, enig i den, kjøkkenheksa :wink: men hvis jeg må kjøpe meg drikke (for det fins ingen kran med vann i nærheten) da kjøper jeg oransje Farris som jeg rister kullsyra ut av.

Skrevet

Drikker stort sett bare Olden uten kullsyre. Vann med kullsyre blir litt for mye for meg!

Skrevet

Majken: Joda, det er klart at hvis jeg virkelig er desperat, så kjøper jeg heller vann enn brus hvis det ikke er noen kran i nærheten :)

Skrevet

Gul apollinaris er best.. Men den har de ikke overalt, har bare sett den i østfold jeg..

Skrevet

Liker ikke vann med kullsyre...

Flaskevann er greit når man er ute og det ikke er noe sted å drikke vann. Dessuten er de "nye" flaskene med sportscap super. Kjøper en sånn, og så tar jeg den med på jobb. Etter hvert som den blir tom, fyller jeg den opp fra springen. Så kan jeg gå og "sutte" å flaska mi hele dagen...

Skrevet

Hehe, det gjør jeg også på jobben :ler: Praktisk med sånne flasker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...