AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Hei. Etter noen ubehagelige opplevelser med andre mennesker, kvier jeg meg for å gå ut på senter/lekeplass/matbutikk med datteren min på halvannet år. Jeg bruker kjole og hijab. Nå har datteren min kommet i en alder hvor hun er litt høylytt (latter eller gråt, for det meste gledeslatter), og jeg er redd noen skal angripe oss. Så jeg må bare spørre. Er det trygt? Ville du noengang gått til angrep på noen du ikke liker (selv en baby)? Jeg vet at dette ikke er representativt for alle, men jeg trenger en pekepinn på om mine bekymringer er irrasjonelle. Anonymkode: c032a...ac4
Uglems Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Synd at du ikke har fått noe svar, jeg føler det slik selv.
visp Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Selvfølgelig ville jeg ikke angrepet noen, men kan love deg at jeg hadde hjulpet deg om noen skulle oppført seg dårlig mot dere! 15
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Hadde da aldri gått til angrep på noen. Er heller ikke den som liker/ikke liker andre kun basert på valg av klær. Det er fjottat! Leit at du føler det slik og at det begrenser din frihet. Ta livet ditt tilbake og nyt det med barnet ditt❤️ Anonymkode: 1247c...701 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Jeg ville aldri angrepet noen jeg ikke liker. For primitivt. Anonymkode: 975f6...95b 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Hva slags ubehagelige opplevelser har du hatt, og med hva slags mennesker? Norge på høylys dag er stort sett trygt går jeg ut fra. Anonymkode: 78e90...004
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags ubehagelige opplevelser har du hatt, og med hva slags mennesker? Norge på høylys dag er stort sett trygt går jeg ut fra. Anonymkode: 78e90...004 Diskriminering, banning som oppfattes truende.. middelaldrene fruer, middelaldrende menn, butikkansatte.. skjer hver gang jeg går ut. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde da aldri gått til angrep på noen. Er heller ikke den som liker/ikke liker andre kun basert på valg av klær. Det er fjottat! Leit at du føler det slik og at det begrenser din frihet. Ta livet ditt tilbake og nyt det med barnet ditt❤️ Anonymkode: 1247c...701 Tusen takk for et hyggelig svar♡ det er godt å vite at det finnes noen som vil at jeg skal ha et vanlig liv:) 12 timer siden, visp skrev: Selvfølgelig ville jeg ikke angrepet noen, men kan love deg at jeg hadde hjulpet deg om noen skulle oppført seg dårlig mot dere! Tusen takk for det ♡ Jeg setter pris på det:) Anonymkode: c032a...ac4
Gjest Stella Rose Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 I all verden hva slags mennesker treffer du på, blir helt sjokkert. Og nei selvfølgelig hadde jeg ikke gått til angrep, det hadde ikke vært i mine tanker engang. Hadde heller prøvd å hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: I all verden hva slags mennesker treffer du på, blir helt sjokkert. Og nei selvfølgelig hadde jeg ikke gått til angrep, det hadde ikke vært i mine tanker engang. Hadde heller prøvd å hjelpe. Lurer jeg på selv.. Ser jo andre muslimske kvinner som går ute med barna og har det fint og tør å være avslappa. Det er godt å vite, det hjelper mye! ♡ Anonymkode: c032a...ac4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Skrevet 25. juli 2018 Jeg føler meg angrepet av alle. ts. Er jeg dum? Anonymkode: 21743...f1c
Gjest Stella Rose Skrevet 25. juli 2018 #11 Skrevet 25. juli 2018 (endret) . Endret 25. juli 2018 av Stella Rose
Drakan Skrevet 25. juli 2018 #12 Skrevet 25. juli 2018 Er trygt, men sett de sure gamle kjæringene som er rasister skjelle ut folk og klapse til dem, selv med barn. Om du opplever det, vær trygg på at noen vil si ifra om de ser det. Ikke vær redd for å si ifra om du opplever truende adferd eller diskriminering, så vil sikkert noen hjelpe. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #13 Skrevet 25. juli 2018 Hihi jeg ble utrygg etter jeg hang med to muslimer. Etter det var jeg redd for at de skulle dukke opp ukontrollert overalt. Siden de var så ukontrollerte av seg. Turde ikke å studere. Var sikker på at de skulle komme innom og drite meg ut. Bruke meg for å liksom få tilgang til ‘å være der’. Og så er jeg stuck for jeg må liksom digge det. Anonymkode: 21743...f1c
applestories Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 På 24.7.2018 den 12.20, AnonymBruker skrev: Diskriminering, banning som oppfattes truende.. middelaldrene fruer, middelaldrende menn, butikkansatte.. skjer hver gang jeg går ut. Tusen takk for et hyggelig svar♡ det er godt å vite at det finnes noen som vil at jeg skal ha et vanlig liv:) Tusen takk for det ♡ Jeg setter pris på det:) Anonymkode: c032a...ac4 Hvordan blir dere diskriminert? Er det de middelaldrende fruene, mennene og butikkansatte som banner truende? Skulle gjerne visst litt mer slik at man selv kan bli mer bevisst og vet hva man kan se etter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #15 Skrevet 25. juli 2018 Nei, selvfølgelig ville jeg ikke truet eller angrepet tilfeldige folk (som ikke har gjort noe mot meg). Om du opplever trusler, så melder du det til politi, for det skal man ikke finne seg i. Anonymkode: 376be...85c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #16 Skrevet 25. juli 2018 3 minutter siden, applestories skrev: Hvordan blir dere diskriminert? Er det de middelaldrende fruene, mennene og butikkansatte som banner truende? Skulle gjerne visst litt mer slik at man selv kan bli mer bevisst og vet hva man kan se etter. Det er ikke spørsmålet mitt. Vil ikke gå mer inn på det. Anonymkode: c032a...ac4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #17 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, selvfølgelig ville jeg ikke truet eller angrepet tilfeldige folk (som ikke har gjort noe mot meg). Om du opplever trusler, så melder du det til politi, for det skal man ikke finne seg i. Anonymkode: 376be...85c Hvordan gjør man det når man ikke har navnet? Anonymkode: c032a...ac4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #18 Skrevet 25. juli 2018 2 timer siden, Drakan skrev: Er trygt, men sett de sure gamle kjæringene som er rasister skjelle ut folk og klapse til dem, selv med barn. Om du opplever det, vær trygg på at noen vil si ifra om de ser det. Ikke vær redd for å si ifra om du opplever truende adferd eller diskriminering, så vil sikkert noen hjelpe. Så lenge de ikke finner på å klapse til datteren min. Det er det vel ingen som gjør.. Jeg håper det er noen som ville sagt fra, selvom det er meg..godt å lese det du skriver:) Anonymkode: c032a...ac4
applestories Skrevet 25. juli 2018 #19 Skrevet 25. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke spørsmålet mitt. Vil ikke gå mer inn på det. Anonymkode: c032a...ac4 Ok.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #20 Skrevet 25. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør man det når man ikke har navnet? Anonymkode: c032a...ac4 Ikke så lett med tilfeldige privatpersoner, men siden du nevner butikkansatte så vet du jo hvilken butikk det er, og kan gå videre til politiet med trusler. I mange butikker har butikkansatte også et navneskilt med fornavn på også. Anonymkode: 376be...85c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå