Madeh Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Hei hei! Er den noen som har gode forslag til fyll jeg kan ha i bryllupskaken? Noe annet enn det vanlige som jordbærkrem og sånt. Tar imot alt med TAKK!!!
Calla Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Er det marsipankake det er snakk om? Vaniljekrem er jo godt...men går jo an å bruke noe litt friskere også, krem av andre bær eller frukt...? Eller så kan man jo dra det litt lenger med f.eks en lys sjokoladekrem med appelsin eller mintkrem med lime...Bare skyter ut noen ideer jeg... Hva med å spørre en konditor om kreative forslag? Ordtaket til min samboer er : Ingenting er umulig for gud og kokker! Og man kan nok si det samme om konditorer!
Madeh Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2005 Grovhakket sjokolade Hørtes nydelig ut! Godt tips!!!
Sweetpea Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Hei!! Er det noen som har smakt kake med fyll av sjokolademousse ( eller bringebærmousse) og vaniljebavaroise?? Syns det høres godt ut, men aner ikke hva vaniljebavaroise er!!
Scaramouche Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Vi skal ha bringebærmousse, har prøvesmakt, og det var skikkelig nam nam!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå