Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Forundelig
Skrevet

Jeg har en samboer som jeg har bodd med i 3 måneder. han er mye ute å reiser, og vi har derfor mye savn men også enormt mye glede i forholdet. Det er tungt når han er borte, og man bygger opp en forventning til når man møtes. Så møtes man og har det helt topp i ett - par tre dager... Men så, føler jeg !!! at det går litt ned i en dal. At det blir litt voldsomt...man er litt mye sammen i noen dager også kommer liksom den enorme nedturen. Jeg føler han virker sur når jeg ringer på dagen, eller at han syns jeg maser om at vi skal finne på ting og legger planer. Jeg vet ikke - er dette normalt.. kanskje jeg ikke skal bekymre meg så mye og la det gå seg til. Men jeg blir litt sånn at jeg bekymrer meg og tenker at han kanskje er lei og trenger tid.. men han sier det ikke er noe når jeg spør. ÅHH!! det er så irriterende og barnslig. Jeg spr og prøver å løse det, mens han blir bare "slapp" som han sier - skal jeg overse det? (skal sies at jeg har dårlig selvtillit og sliter med en litt lett depresjon om dagen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...