Gå til innhold

Kvinner som må dra inn høyden som tema til høye kvinner til hver sjanse..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 1.82, og har vært heldig med benbygning, hvordan kroppen er formet og utseendet. Jeg har aldri hatt problemer med interesse fra menn og opplever ikke høyden som noe problem. I tenårene gjorde jeg det da, men ikke lenger. 
Men det har alltid vært andre kvinner, lave og de som er like høye. Ikke ALLE, men enkeltpersoner som virker besatt av det med høyde.
Var ei venninne av ei god venninne som pleide å være med oss for eksempel, som sa at jeg ikke hadde så mye å velge i siden veldig mange høye menn er ikke kjekke. Hun mente altså at de kjekkeste var de lavere menn. Dette var da ei som var liten og overvektig, og hadde ikke draget i det hele tatt. 
2 andre som er like høye som meg (hun ene er 2 cm lavere). Hun som er 2 cm lavere må alltid påpeke at jeg er den eneste hun ser opp på, hun har nevnt det til meg hver gang vi møtes...møter henne på et kjøpesenter, tilfeldig på gaten og kan slå av en prat, det er det FØRSTE hun nevner. "det er så uvant å se opp på en annen dame" . Jeg er bare lei, husker hun ikke at hun sier det? Hun er veldig overvektig i tillegg til høyden.
Hun andre er like høy, men ikke noe pen. Hun var med i en gjeng som var med og mobbet meg i ungdomsårene, hvor hun alltid skrev at jeg var så veldig høy, og at hun var redd for at hun var like høy som meg. 
Jeg har aldri hatt noe behov for å gå og nevne folks høyde, vekt eller andre ting. Jeg sier ikke til denne ene dama for eksempel at hun er overvektig :S 

Anonymkode: 62a0b...7bb

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samme høyde som deg og har aldri merket folk kommenterer min eller andres høyde negativt. Kan få høre Oi du er høy, men siden jeg da er en del høyere enn de wom sier det, så er det jo bare konstantering av fakta.

Menn under 175ish tiltrekkes jeg ikke av, rett og slett pga høyden, så de blir kun søte, uansett. Derfor har jeg heller ingen formening om at lave gutter er penere enn høye. Synes så klart de jeg har gært sammen med er pene.

Anonymkode: 08708...40a

• Liker 4
Skrevet

Jeg er lav og fått høre mer enn nok pga det også. Lei av kommentarer selv. Mange har et enormt behov for å påpeke andre for å heve seg selv kanskje? Jeg henger meg aldri opp i andres høyde, uansett hvor lave eller høye noen er. Utrolig irriterende når det blir mye av det. Enten så er de dumme eller så er de sjalu. De som henger seg opp i meg er som regel ikke så perfekte selv. Og alle er vel flotte, både menn og kvinner uansett høyde. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er høy, men lavere enn dere, og jeg har heller ikke opplevd det som beskrives der.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, wintergirl skrev:

Jeg er lav og fått høre mer enn nok pga det også. Lei av kommentarer selv. Mange har et enormt behov for å påpeke andre for å heve seg selv kanskje? Jeg henger meg aldri opp i andres høyde, uansett hvor lave eller høye noen er. Utrolig irriterende når det blir mye av det. Enten så er de dumme eller så er de sjalu. De som henger seg opp i meg er som regel ikke så perfekte selv. Og alle er vel flotte, både menn og kvinner uansett høyde. 

Jeg har kunnet påpeke en lav kvinnes høyde, men da ved at det måtte være behagelig å kunne stå helt oppresit ved benken og skjære mat :P jeg har ikke fått så mye fra lava kvinner faktisk,. Det er mest andre høye kvinner som har trengt å påpeke dette. Stort sett overvektige (jeg er veldig slank) eller de som ikke er særlig heldige med former.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg at de andre er overveltige? Trodde det var høyde, ikke vekt, du snakket om? 

Anonymkode: 0eac4...f48

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så viktig for deg at de andre er overveltige? Trodde det var høyde, ikke vekt, du snakket om? 

Anonymkode: 0eac4...f48

fordi det strot sett har vært overvektige som har vært etter meg. uavhengig av høyde. mens alle de tynnere har vært på min høyde, elelr rettere sagt hun ene tynne.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har kunnet påpeke en lav kvinnes høyde, men da ved at det måtte være behagelig å kunne stå helt oppresit ved benken og skjære mat :P jeg har ikke fått så mye fra lava kvinner faktisk,. Det er mest andre høye kvinner som har trengt å påpeke dette. Stort sett overvektige (jeg er veldig slank) eller de som ikke er særlig heldige med former.

Så lenge du er positiv så er det bare hyggelig. Faktisk så er det mange kvinner som er lave som har kommentert meg. Gjerne kraftige plugger. Sorry uttrykket 😋

Merket jeg fikk tendenser på en litt høyere kvinne på jobb en gang hvor hun måtte påpeke høyden min litt vel ofte. Bøyde knærne og sa; du er innmari lita du" 

Hva skal man svare til sånt a? Unødvendig. Føler meg mye lavere når folk holder på sånn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme høyde som deg ca, og blitt litt kommentert på. Det avhenger hvilken by man er fra kanskje? Er man vandt til høye jenter så tror jeg ingen legger noe spesielt merke til. :) tror ikke det har noe med høyde å si men f eks om man har pent ansikt eller ei.

Anonymkode: ee686...414

Skrevet

Det er ufint å mobbe for det kroppslige. Om noen overvektige kommenterer høyden din er det innafor å svare med f.eks: bedre å ha fått det i lengden enn omkretsen. 

Hva er det de vil oppnå, at du skal ta motorsagen fatt å kappe bena? 🤔

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes høye kvinner er flotte jeg da, og har en høy venninne, og hun har fått høre hvor flott jeg synes hun er. Nå er jeg bare 160 cm da, er sikkert derfor jeg synes høye er så flotte.

Anonymkode: 9615c...a07

• Liker 2
Skrevet

Når man er lav (som meg) er det lett å bli misunnelig på kvinner med lange ben. De ser ofte så mye bedre ut i feks kjoler og strømper.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, StovnerJune skrev:

Når man er lav (som meg) er det lett å bli misunnelig på kvinner med lange ben. De ser ofte så mye bedre ut i feks kjoler og strømper.

Jeg ser ikke på lave som mindre pene fordi de er lave. Man kan være lav og pen og høy og pen.... :) 

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 1.82, og har vært heldig med benbygning, hvordan kroppen er formet og utseendet. Jeg har aldri hatt problemer med interesse fra menn og opplever ikke høyden som noe problem. I tenårene gjorde jeg det da, men ikke lenger. 
Men det har alltid vært andre kvinner, lave og de som er like høye. Ikke ALLE, men enkeltpersoner som virker besatt av det med høyde.
Var ei venninne av ei god venninne som pleide å være med oss for eksempel, som sa at jeg ikke hadde så mye å velge i siden veldig mange høye menn er ikke kjekke. Hun mente altså at de kjekkeste var de lavere menn. Dette var da ei som var liten og overvektig, og hadde ikke draget i det hele tatt. 
2 andre som er like høye som meg (hun ene er 2 cm lavere). Hun som er 2 cm lavere må alltid påpeke at jeg er den eneste hun ser opp på, hun har nevnt det til meg hver gang vi møtes...møter henne på et kjøpesenter, tilfeldig på gaten og kan slå av en prat, det er det FØRSTE hun nevner. "det er så uvant å se opp på en annen dame" . Jeg er bare lei, husker hun ikke at hun sier det? Hun er veldig overvektig i tillegg til høyden.
Hun andre er like høy, men ikke noe pen. Hun var med i en gjeng som var med og mobbet meg i ungdomsårene, hvor hun alltid skrev at jeg var så veldig høy, og at hun var redd for at hun var like høy som meg. 
Jeg har aldri hatt noe behov for å gå og nevne folks høyde, vekt eller andre ting. Jeg sier ikke til denne ene dama for eksempel at hun er overvektig :S 

Jeg er like høy som deg og opplever det akkurat likt. Dødsirriterende å bli påminnet høyden sin hele tiden, og at alle skal «synse» noe om den!!! Får hele tiden spørsmål om hvor høy jeg er, tett etterfulgt om hvor høy mannen min er!! (Som om de vil vite om jeg har greid å finne noen høyere enn meg!) Har også fått spørsmål om jeg HAR HATT KOMPLEKSER for høyden min!!??!! (Hallo...!) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme høyde som deg og har aldri merket folk kommenterer min eller andres høyde negativt. Kan få høre Oi du er høy, men siden jeg da er en del høyere enn de wom sier det, så er det jo bare konstantering av fakta.

Menn under 175ish tiltrekkes jeg ikke av, rett og slett pga høyden, så de blir kun søte, uansett. Derfor har jeg heller ingen formening om at lave gutter er penere enn høye. Synes så klart de jeg har gært sammen med er pene.

Anonymkode: 08708...40a

👍  Jeg har fått mange kommentarer på høyden min, men har aldri oppfattet det negativt. Det kommer sikkert av at jeg liker høyden min og derfor tar det litt som et kompliment :)  (og så lever jeg nok litt på det at jeg fikk mannekeng-tilbud da jeg var yngre, selv om jeg var for sjenert til å prøve meg...) 

Anonymkode: ebc0f...107

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lar du det irritere seg? Noen bruker det som en innfallsport for å ha noe og snakke om. Ofte er det naturlig å kommentere det åpenbare, og det er jo ikke til å unngå at man får oppmerksomhet rundt høyden sin.

Selv syns jeg ikke du er spesielt høy, da alle i min familie er over 185, (menn over 195), så var jeg deg ville jeg bare latt kommentarene gå. Snakk det bort og vri samtalen over på noe annet om du irriterer deg.

Av de jeg kjenner som er høye, er det ei venninne på 187cm som plages av høyden sin. Hun kommenterer alltid til meg at det er så godt å kunne se noen rett i øynene, før hun kommenterer høyden sin. Hun ble mobbet mye som barn og har alltid hatt komplekser. Jeg har alltid vært høyden min med stolthet og bare sett fordeler med den. Dessuten er det fakta at høye menn blir bedre behandlet og sett opp til (bokstavelig talt..), fordi det signaliserer styrke. Og, vi høye damer vet jo at høye menn er kjekkest. 😉

Ikke bry deg med kommentarene til venninnene dine. La de blåse avsted med vinden. Det finnes mye annet det er bedre å bruke tid på.

Anonymkode: b739f...d48

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lar du det irritere seg? Noen bruker det som en innfallsport for å ha noe og snakke om. Ofte er det naturlig å kommentere det åpenbare, og det er jo ikke til å unngå at man får oppmerksomhet rundt høyden sin.

Selv syns jeg ikke du er spesielt høy, da alle i min familie er over 185, (menn over 195), så var jeg deg ville jeg bare latt kommentarene gå. Snakk det bort og vri samtalen over på noe annet om du irriterer deg.

Av de jeg kjenner som er høye, er det ei venninne på 187cm som plages av høyden sin. Hun kommenterer alltid til meg at det er så godt å kunne se noen rett i øynene, før hun kommenterer høyden sin. Hun ble mobbet mye som barn og har alltid hatt komplekser. Jeg har alltid vært høyden min med stolthet og bare sett fordeler med den. Dessuten er det fakta at høye menn blir bedre behandlet og sett opp til (bokstavelig talt..), fordi det signaliserer styrke. Og, vi høye damer vet jo at høye menn er kjekkest. 😉

Ikke bry deg med kommentarene til venninnene dine. La de blåse avsted med vinden. Det finnes mye annet det er bedre å bruke tid på.

Vet vi det? Alle vi høye damer altså, at høye menn er kjekkest...? Hva hvis ei dame på 1,82 har lyst å være gift med en mann på 1,74 for eksempel? Fordi hun syns han er kjekkest...?

Endret av Nesly
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva om damer bare rett og slett begynte å bli snille med hverandre....?

Ts er jo ikke noe bedre siden hun poengterer overvekt i hvert bidige innlegg.

Anonymkode: 80ca3...388

• Liker 7
Skrevet
På 23.7.2018 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Du er helt sikkert fin nok og treger derfor ikke disse to cm kortere fete venninne siden du aldri pleier å ha behov for å nevne folks vekt og høyde 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Nesly skrev:

Vet vi det? Alle vi høye damer altså, at høye menn er kjekkest...? Hva hvis ei dame på 1,82 har lyst å være gift med en mann på 1,74 for eksempel? Fordi hun syns han er kjekkest...?

Så en blunkesmiley forsto du ikke..? Man gifter seg med den man vil. Vil man ha en kortvokst velger man den kortvokste. Vil man ha en mann på 2,10 velger man den mannen. Det har rett og slett ingenting å si. Det er de små jentene som henger seg opp i høyde, fordi modelljenter er høye. Mange henger seg opp i vekt av samme grunn. Man ønsker å være lik idealet. 

Slutt å bry dere så hardt om høyde og vekt. Det er ikke det som er avgjørende i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...