Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært sammen med en kar siden i fjor sommer. Vi har det ganske bra i grunnen... da vi kom sammen snakket vi så klart om alt mellom himmel og jord, og også våre tidligere søk etter kjærligheten. Vi har begge hatt profiler på internett, og det fortalte vi hverandre. Jeg slettet min for lenge siden, syntes det bli så respektløst å ha en liggende på en opplagt sjekke-site på nettet.

Men, så her i dag, var det ganske stille på jobben, og jeg ble sittende å surfe litt da jeg kom over en link til dette nettstedet han hadde profil. Jeg vet ikke hva det var, ren nysgjerrighet/kjedsomhet som gjorde at jeg logget meg på som demoEva, og tok et søk i mitt område.. joda, der poppet han opp gitt!! med bilde, profil ( nylig oppdatert, endel ting som sto der som har skjedd nylig....) og status - singel....

kunne like gjerne slått meg hardt i magen! :o hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o For en snik....! Du må ta det opp med ham!!

Gjest Anonymous
Skrevet

si at du har sett at han ikke har endret status og om han har tenkt gjøre det ? Og om han betegner seg selv som singel - for gjør han det sier du at du skal endre din igjen...for da har du blitt lurt!!

Gjest Madam Felle
Skrevet
si at du har sett at han ikke har endret status og om han har tenkt gjøre det ? Og om han betegner seg selv som singel - for gjør han det sier du at du skal endre din igjen...for da har du blitt lurt!!

Skriver under på dette

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta det opp med han på en hyggelig og seriøs måte. Har han en plausibel forklaring og endrer den ganske kjapt, er vel problemet ute av verden.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det trenger ikke bety noe spesielt. Men ta det opp, uten å starte en krangel.

Skrevet
Det trenger ikke bety noe spesielt. Men ta det opp' date= uten å starte en krangel.

:o Nylig oppdatert profil... Ville absolutt syntes at det var grunn til å reagere da. Hadde den vært fra før forholdet til trådstarter begynte hadde det nok vært en forglemmelse, men oppdateringer i nyere tid synes jeg høres ut som ganske høy snik-faktor.

Er forøvrig enig i at det beste trådstarter kan gjøre er å ta det opp med typen men prøve å ikke starte en krangel.

Gjest Gjesta
Skrevet

Her er jeg enig med Cata, hadde den vært gammel fra før forholdet,fullstendig greit. Men at han etter 6 mnd fremdeles oppdaterer profilen med singel :o

Nå er jeg ganske tolerang, men om fyren ikke hadde hatt en rimelig bra forklaring på det så hadde han blitt singel også.

Gjest Mannsgris
Skrevet

Dette kunne vært meg!

Har truffet og datet en dame jeg møtte på internet i flere måneder, men jeg har fortsatt profil som jeg er innom nesten daglig av følgende årsak:

1. Vi ER ikke sammen. Før noe av oss har spurt den andre om det er vedtatt og greit at vi nå ER SAMMEN som et par, så er vi det IKKE i mine øyne.

2. Jeg ønsker å holde andre muligheter åpne og har et par damer som jeg "holder varme" der inne. Greit jeg er mann, men vi nøyer oss ikke med "nest best".

Håper denne ærligheten fra min side gav deg litt klarhet i problemet ditt.

Gjest seroxata
Skrevet

:o etter seks måneder så må man da regnes som et par??? Hvis de har klargjort at de er et, i det minste! synes det er respektløst å ikke oppdatere profilen sin på det området, det kan jo virke som om han holder muligheter åpne og er klar for en flørt! Jøsses, den boka jeg h ar lest om menn har faktisk noen sanne punkter!

Ta det opp med han, og hvis han kommer med en slik tåpelig argument som at han ikke regner dere som et par, eller noe stotrende unnskyldninger som hører h jemme null sted, spark han vekk!

Ok, jeg er sinna i dag, men ble provosert...

Skrevet
Jøsses' date=' den boka jeg h ar lest om menn har faktisk noen sanne punkter![/quote']

Rolig nå...

Fyren er en idiot som snarest bør dumpes, men jeg vet om svært få som legger opp til slik rundbrenning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en kamerat som gjør det samme. Selv om de har gått ut sammen i flere måneder, så har han profil ute fordi det KAN jo dukke opp noe som er bedre.

Skrevet

Dette er kanskje straffen når man treffer kjæresten sin på nettet? Har man først kommet inn i denne måten å treffe jenter så er det vrient å slutte med det. Noe du må leve med??

Gjest Trårstarter
Skrevet

Til deg som skrev sist her: vi møttes ikke på nettet. Han har sagt at når han var mest aktiv; før vi møttes, så traff han aldri noen - han brukte profilen sin mest for å "titte". Vet ikke hva jeg skal gjøre, men synes det er ganske respektløst! Kanskje jeg skal lage min egen profil på samme siden og "dumpe" over hans.

Skrevet

Ikke lag en egen profil, da kan han bare argumentere at du ikke er bedre!

Ta det opp med han, dere er nødt til å prate om dette.

Føler med deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Næh... tror ikke en slik utspekulert lureting vil føre noe godt med seg.

Bedre å prøve å forklare han hvorfor du føler deg dårlig behandlet og hvofor du synes dette er respektløst.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til siste gjest: ja, det er sant nok, hadde nok aldri "turt" å lage en profil heller.. Bør nok ta det opp...uff, hvorfor er noen sånn?? profil er greit nok det, men at han er singel??? :roll:

Skrevet

Kan vaære mange "forklaringer" på det. Nybegynnerdumskap (i forholdet), at han ikke er sikker på deg, at han ikke er sikker på at du er den rette, sjekker mulighetene osv.

Altså ingen forklaringer som er gode nok, tror jeg.

Finn ut av det, jo før jo heller, så slipper du å gå og lure.

Skrevet

Mannsgris

2. Jeg ønsker å holde andre muligheter åpne og har et par damer som jeg "holder varme" der inne. Greit jeg er mann, men vi nøyer oss ikke med "nest best".

Det er jo nettopp det du gjør hvis du tar det du får før noe bedre dukker opp :roll:

TrådstarterTa det opp meed han. Bare si at du har lagt merke til at han har glemt å forandre på singel. Du kan jo ymte frempå om han forsatt er på jakt, eller noe..

Gjest debattstarter
Skrevet

ja, ser jeg må ta det opp med ham.... har følt meg veldig sikker på ham, og han har sagt mye fint til - at han vil dette skal vare, at jeg er for god til å være sann, at i meg har han funnet mer han kunne drømme om....nå vet jeg ikke lenger hvordan jeg skal tolke han, ble skikkelig usikker av dette! også litt redd for å blåse en fjær opp til fem høns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...