AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #21 Skrevet 23. juli 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er travelt i 2018, men ikke så travelt at vi kan kutte ut mat. Anonymkode: 941fe...8bd Hvorfor kan vi ikke det? «Mat» er bare kjemikalier. Anonymkode: c148a...c6c 1
Inwe Skrevet 24. juli 2018 #22 Skrevet 24. juli 2018 Selvfølgelig kan du leve på brødskiver. Bare pass på å få i deg alt du trenger av grønnsaker, fett og protein i tillegg. Om du har en dag i uka der du har litt ekstra tid ville jeg kanskje laget opp litt man kan ha på brødskivene. Her i huset lager jeg hummus og koker opp linser/bønner på søndager, samt kutter grønnsaker (tar kanskje en time tilsammen) så har vi mat som tar ca 2 min å lage. Brødskiver med hummus, grønnsaker og evt litt (vegansk)skinke er et fint måltid det. Jeg har tid til å lage mat på hverdager også, men foretrekker å kunne bruke den tiden jeg har hjemme på andre ting. Er ikke hjemme før nærmere 18-19 da jeg trener etter jobb.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #23 Skrevet 24. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd Soylent? Anonymkode: 83856...0ca Soylent Green is made of people! (Jeg klarer bare ikke å skjønne at det er mulig å velge det navnet på et sånt produkt, ironi eller ikke. Beklager avsporingen.) Anonymkode: 6207c...4aa 1
sølvdryss Skrevet 24. juli 2018 #24 Skrevet 24. juli 2018 Brødskiver/rundstykker med: Egg, laks, grønt Egg, reker, grønt ost og skinke, grønt karbonade og grønt fiskekake og grønt tunfisk/makrell i tomat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå