Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig å treffes i starten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på det ja.

Hvis man er interessert i hverandre, hvor ofte er det normalt å treffes i starten for å holde det gående? Innimellom jobb og hverdagen generelt.

Anonymkode: 0514f...ebd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvor nærme man bor og hvor travel hverdagen er. En gang i uka kanskje?

Anonymkode: 16156...619

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på hvor nærme man bor og hvor travel hverdagen er. En gang i uka kanskje?

Anonymkode: 16156...619

Jeg ville sagt et par tre ganger i uka. Men jeg har ikke barn å ta hensyn til.

Anonymkode: 659a7...758

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt et par tre ganger i uka. Men jeg har ikke barn å ta hensyn til.

Vi bor ca 5 mil fra hverandre, så ikke lange avstanden, og jobber nesten på samme sted.

Men jeg har barn annen hver uke, og han har sine ting......så bare lurte. Trenger vel ikke å henge sammen hver dag, vi sender jo hverandre små meldinger og snap daglig. Men En gang i uken kan virke normalt da?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor ca 5 mil fra hverandre, så ikke lange avstanden, og jobber nesten på samme sted.

Men jeg har barn annen hver uke, og han har sine ting......så bare lurte. Trenger vel ikke å henge sammen hver dag, vi sender jo hverandre små meldinger og snap daglig. Men En gang i uken kan virke normalt da?

Jeg ville sagt ikke sjeldnere, i hvert fall. Men folk er forskjellige, dere må jo finne ut hva som passer for dere. Det viktigste er vel at dere er relativt samstemte om frekvensen. 5 mil er jo en del, men hvis dere jobber i nærheten av hverandre, hadde det kanskje gått an med felles lunsj en dag eller en kjapp kaffe etter jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...