aksase Skrevet 10. august 2018 #81 Del Skrevet 10. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da lyver du rett og slett. Det er en MYE større andel unge kvinner på the well enn på nakenstranda. Og at unge kvinner er med det som ser ut til å være faren sin på nakenstranda er ikke normalen, men noe jeg altså har sett en del ganger og reagert på da det ikke akkurat er vanlig at man er med foreldra sine når man selv er voksen på den vanlige stranda. Anonymkode: 57aa5...55e At det er mange kvinner på The Well kan vel ha mye med at spa, kroppspleie og velvære er noe som vanligvis interesserer kvinner langt mer enn menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 10. august 2018 #82 Del Skrevet 10. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da lyver du rett og slett. Det er en MYE større andel unge kvinner på the well enn på nakenstranda. Og at unge kvinner er med det som ser ut til å være faren sin på nakenstranda er ikke normalen, men noe jeg altså har sett en del ganger og reagert på da det ikke akkurat er vanlig at man er med foreldra sine når man selv er voksen på den vanlige stranda. Anonymkode: 57aa5...55e Det var flere kvinner enn menn på The Well, mend min erfaring var at de badet med klær/ var tildekket i badstua, mens de mennene som var der badet og tok badstu nakne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2018 #83 Del Skrevet 11. august 2018 På 10.8.2018 den 20.02, AnonymBruker skrev: Da lyver du rett og slett. Det er en MYE større andel unge kvinner på the well enn på nakenstranda. Og at unge kvinner er med det som ser ut til å være faren sin på nakenstranda er ikke normalen, men noe jeg altså har sett en del ganger og reagert på da det ikke akkurat er vanlig at man er med foreldra sine når man selv er voksen på den vanlige stranda. Anonymkode: 57aa5...55e Hvorfor i all verden skulle jeg lyve om hva jeg har sett? Du har dine observasjoner, og jeg har mine. I motsetning til deg forsøker ikke jeg å gjøre mine observasjoner allmenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bag Skrevet 13. august 2018 #84 Del Skrevet 13. august 2018 På The Well er det i følge de selv 60% kvinner og 40 % menn. Hvor mange som kler av seg vet jeg ikke og jeg vet ikke om de har noen statistikk oå det. I følge de ansatte så er det mange menn som kler av seg etter noen timer og mange kvinner følger etter et par timer etter det igjen. Mitt inntrykk er at gjennomsnittsalderen er ganske lav kanskje 30. På naturisstrender er kvinneandelen mellom 20 og 40%. Hvis det er få på stranda er prosenten lav mens når det nærmer seg 1000 på Huk stiger den opp mot 40%. Det samme ser ut til å gjelde andre strender jeg sett ute i Europa. Kvinnene kommer hvis det er mange der allerede. Gjennomsnittsalderen er vel mellom 40 og 50. Døtre med fedre har jeg ikke lagt spesielt merke til. Vil tenke at en del av de som kommer og er 18 har vokst opp i en naturistfamilie. Tipper de som kommer på egenhånd er en del år eldre før de er trygge nok på seg selv til å forsøke noe slikt hvis de ikke er vokst opp med det. Hvis naturistungdommer vil på naturiststranda er det vel lettere å finne noen i familien som blir med enn venner/venninner. At de skulle foretrekke far fremfor mor (eller motsatt) ser jeg ingen grunn. De jeg har sett er der gjerne sammen med både far og mor og småsøsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå