Gjest Fimlene Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Hva syns dere? Det ringte ei dame fra hjerteforskning et eller annet i går og ville sende meg en giro på 300 og et eller annet kroner. Jeg hadde det travelt men hørte høflig på at hun fikk prate ferdig og hun spurte om hun kunne sende meg en giro og som takk noen fine lodd. Jeg svarte "Det passer ikke denne gang" Hvorpå hun sier "sier du det, ja men det svarte du i fjor og forfjor også." Jeg ble så paff og svarte bare "HVA????" hvorpå hun gjentok og jeg måtte da si at dette ikke var noe å diskutere. Jeg synes dette var frekt. Synes det er så vanskelig å si nei til selgere. Har lyst å be de å :evil: , men vet jo at de har en jobb å gjøre. Hva syns dere og dette tilfellet? Støtter dere slikt annet hvert år eller? Hørtes ut som jeg var ekstremt unormal på denne selgeren
Charmina Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 KJEMPEFREKK :o spør du meg!!!! Jeg hadde blitt Ta kontakt med firmaet og si hva du opplevde!!!Husker du navnet på selgeren?
Gjest Madam Felle Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Jeg hadde spurt hvor hun fikk nummeret mitt fra, for vi er registrert i brønnøysund registeret, og da har ikke telefonselgere lov til å ringe oss. De er kjepp til å legge på, bare en som har sagt " siden jeg har deg på tråden likevel, ønsker du å støtte?" NEI var svaret mitt Si nei med en gang, og si det ikke er noe å diskutere om de begynner med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå