Frøken M Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Hei alle sammen Har hele dette året hatt syklus på 24-25 dager (måtte sette meg ned å telle over i kalenderen for å være helt sikker!) Nå er jeg på dag 28 uten noe mens. Eneste er at jeg er kvalm, små murringer, «hetetokter» og «sliten»/trøtt. Tok en test på formiddagen i dag men den var negativ. Fler som har gått over tiden med negativ test? Var dere gravide eller fikk dere mens?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 2 timer siden, Frøken M skrev: Hei alle sammen Har hele dette året hatt syklus på 24-25 dager (måtte sette meg ned å telle over i kalenderen for å være helt sikker!) Nå er jeg på dag 28 uten noe mens. Eneste er at jeg er kvalm, små murringer, «hetetokter» og «sliten»/trøtt. Tok en test på formiddagen i dag men den var negativ. Fler som har gått over tiden med negativ test? Var dere gravide eller fikk dere mens? Kan du ha EL senere denne gangen kanskje? Det er umulig å si, men det eneste man kan gjøre er å tempe for å finne ut når/om man har hatt EL☺️ Anonymkode: 45afa...26f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 jeg gikk 8 dager over tiden før jeg fikk positiv test Anonymkode: e2dd7...afb
Frøken M Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg gikk 8 dager over tiden før jeg fikk positiv test Anonymkode: e2dd7...afb Hvilken tester brukte du da?🙂
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 23 timer siden, Frøken M skrev: Hvilken tester brukte du da?🙂 clearblue, onestep fra ebay og apotek 1 sine 😉 Anonymkode: e2dd7...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå