Gå til innhold

Er doggy en behagelig stilling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og elsker å ta damer i doggy.

Men fikk et innfall og forsøkte å stille meg på alle fire, og synes stillingen var særdeles ubehagelig. Orket ikke mer enn noen sekunder. Så hvordan er denne stillingen for dere damer? Er det bare jeg som synes den er ubehagelig?

Anonymkode: 712a6...9e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fikk et innfall og forsøkte å stille meg på alle fire, og synes stillingen var særdeles ubehagelig. Orket ikke mer enn noen sekunder. Så hvordan er denne stillingen for dere damer? Er det bare jeg som synes den er ubehagelig?

Jeg liker den stillingen. 

Dame. 

Anonymkode: fbee3...515

AnonymBruker
Skrevet

Diskutert mange ganger, søk opp trådene.

Anonymkode: b683f...7d1

Skrevet

Elsker det, jeg. 

Hvorfor klarte du ikke mer enn noen få sekunder da? 

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt.

Anonymkode: 9d9b8...2b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En favoritt, men underlaget må være mykt. 

Anonymkode: ad59f...e48

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Diskutert mange ganger, søk opp trådene.

Anonymkode: b683f...7d1

Prisen for årets mest hjelpsomme svar går til ... :edie:

AnonymBruker
Skrevet

Kan være litt ubehagelig å stå sånn på alle fire og bli pressa fram og tilbake av en fyr som er mye tyngre enn meg, men synes det er så deilig at det er verdt det, hehe. 

Anonymkode: 5040f...c35

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det. Ingen problemer med det, men må ha noe mykt under knærne ellers er det sykt vondt. 

Står dog ikke så mye rett opp og ned på alle fire, men legger hodet ned på underlaget på en måte, med rumpa opp. Står mer stabilt også da. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Doggy er favorittstillingen min. Ikke behagelig, men mannen kommer dypere inn i meg :)

Anonymkode: d51df...57b

AnonymBruker
Skrevet

Kan være tungt om det pågår lenge, for vi liker best å 'peise på' i den stillingen:lite sakte inn-ut når vi har den stillingen. Samboeren min er vel ca 100 kg så det blir kraft i bevegelsene. Må bruke begge armene for å holde balansen og unngå å bli skubbet fram og tilbake på lakenet. Har faktisk opplevd å få små brannsår på knærne i den stillingen 🤪

Hvis vi er så langt frem i senga at jeg når veggen, kan jeg skyve fra med den ene armen mot veggen, og strekke den andre hånda ned mellom oss og ta på ballene hans. Liker stillingen godt, men holder sjelden et helt sameie kun i den posisjonen. Liker best å avslutte i den stillingen, det er litt vondt å bli start-av-samleie-penetrert i den stillingen. 

Anonymkode: 77efd...985

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Favoritten. Og ekstra digg hvis han har store/lange baller for da treffer de klitoris for hvert støt 😍

Anonymkode: 9079c...51a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Elsker den stillingen, men best når det ikke blir for voldsomt. Min mann er noe stor for den stillingen, så det hender det kan bli for voldsomt og for vondt dersom han blir veldig ivrig. Nå liker jeg at det gjør litt vondt da, men det kan bli for mye. 

Anonymkode: 818b1...656

• Liker 1
Skrevet

Yndlingsstillingen min, ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Siden så mange digger denne stillingen måtte jeg prøve på nytt. Og som noen her sa, med hodet litt ned i puta og med avslappede skuldre, sånn at skulderbladene går mot hverandre, så fant jeg en behagelig stilling.

Da er det greit. Da skjønner jeg hvordan dere damer "holder ut". Problem solved.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gammal fotballspiller? 

Anonymkode: 8f2a3...35a

• Liker 1
Skrevet

Knærne til oss gamle fotballspillere, er det siste man kan skryte av.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker det 😋😊

Jeg synes ikke det er ubehagelig i det hele tatt 🙂

Anonymkode: 4d366...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg liker den stillingen. Eneste som gjør vondt med den er om vi starter med den før jeg er skikkelig klar. Da gjør det vondt når han kommer for langt inni meg. Men ingen problemer med å stå i den stillingen. 

Anonymkode: d5cc4...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...