AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Jeg er en av disse som kun klarer det ALLE kan klare. Har aldri vært den som har vært spesielt god på noe. Jeg kunne ikke engang vært daglig leder, så jeg velger å holde meg til ansatt. Vekter kunne jeg ikke vært heller for jeg klarer ikke å takle konfliktfylte situasjoner og føler alt blir kleint slik sett. Hva er det med oss som bare passer til ting som stort sett tenåringer har som sommerjobb? For meg er det helt utrolig at folk klarer å utdanne seg til advokat, pilot, adm.direktør osv.... Anonymkode: aee57...ca6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Du klarer å holde ut i jobber mange andre kun klarer som sommerjobb👍🏻😄 Det er da noe. Og det er sikkert mye mer du er god på. Kanskje et skjult talent du bare ikke har oppdaget eller må få tid til å dyrke😊 Anonymkode: 46c9a...43a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en av disse som kun klarer det ALLE kan klare. Har aldri vært den som har vært spesielt god på noe. Jeg kunne ikke engang vært daglig leder, så jeg velger å holde meg til ansatt. Vekter kunne jeg ikke vært heller for jeg klarer ikke å takle konfliktfylte situasjoner og føler alt blir kleint slik sett. Hva er det med oss som bare passer til ting som stort sett tenåringer har som sommerjobb? For meg er det helt utrolig at folk klarer å utdanne seg til advokat, pilot, adm.direktør osv.... Anonymkode: aee57...ca6 De yrkene du nevner her er jo ganske spesielle da, man skal ha et bestemt sett med skills for å kunne jobbe med dette. Jeg kunne aldri jobbet som noe sånt om jeg så hadde klart å snublet meg gjennom utdanningen Ikke er jeg spesielt god til noe heller:) Men du må også huske at folk ikke alltid er hva de gir seg ut for, at de har så full kontroll på jobb som det ser ut som. Jeg har en venninne som synes tingene hun kan jobbe med er så snevert, mens jeg har jobbet med så mye forskjellig(renhold, servitør, kafe, butikk, industri, kantine osv.) Grunnen til det var at jeg var desperat etter penger, ingenting annet, og tok det første og beste. Jeg hatet hvert eneste sekund:P Jeg husker da jeg skulle jobbe i tungindustrien; stod der 18 år, i fult verneutstyr i en svær, bråkete hall med store maskiner og kjøretøy jeg ikke en gang kunne navnet på:P Men det er selvsagt ingen som vet at jeg stod der og skalv av sjokk over hva jeg hadde fått meg oppi, så alle trodde jo jeg var sååå badass Du må også huske at man får jo trening i de utfordrende delene av en jobb; konflinkthåndtering som vekter, pårørendesamarbeid hos helsepersonell osv., så det er ikke sånn at dette er noe alle kan automatisk. Anonymkode: 596bd...6fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå