Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spm 1:

Det står på so : «studiet vil trolig ikke bli etterfylt men du kan fortsatt stå på venteliste hvis du vil. Du er nr 27 på venteliste.»

- har jeg noe håp om å komme inn da som nr 27? 

- når får man svar på om man har kommet inn på restplass ? Må jeg si fra meg venteliste-plassen for å komme inn på restplass? 

Anonymkode: 11d3b...93f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: Det håpet er veldig lite. Sjansen er kanskje der for at de 26 foran deg i køen takker nei pga at studiet ikke blir etterfylt, og at alle de ekstra som er tatt inn på studiet (de overfyller jo alltid) også sier fra seg plassen, men den sjansen er virkelig bitteliten.

Nr 2: Det er jeg ikke sikker på. Nesten så du bør kontakte Samordna Opptak. Jeg prøvde å se etter om man kunne takke ja til restplass og likevel stå på venteliste, men finner ikke den rette informasjonen. Hvis du takker ja til restplass mister du i alle fall studieplass  som du har takket ja til i hovedopptaket, men om det også gjelder ventelister er ikke helt klart for meg. 

Anonymkode: 5898a...a6d

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nr 1: Det håpet er veldig lite. Sjansen er kanskje der for at de 26 foran deg i køen takker nei pga at studiet ikke blir etterfylt, og at alle de ekstra som er tatt inn på studiet (de overfyller jo alltid) også sier fra seg plassen, men den sjansen er virkelig bitteliten.

Nr 2: Det er jeg ikke sikker på. Nesten så du bør kontakte Samordna Opptak. Jeg prøvde å se etter om man kunne takke ja til restplass og likevel stå på venteliste, men finner ikke den rette informasjonen. Hvis du takker ja til restplass mister du i alle fall studieplass  som du har takket ja til i hovedopptaket, men om det også gjelder ventelister er ikke helt klart for meg. 

Anonymkode: 5898a...a6d

Hjertelig takk :) 

Anonymkode: 11d3b...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...