Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro til frisørsalongen i dag for å få pastellfarge i håret mitt for å fjerne oransje-fargen i håret mitt etter at vi bleket det fra svart til lyst.  Etter pastellfargen er håret mitt nøyaktig den samme oransje-fargen som før jeg gikk inn dit. Jeg betalte over 500 kr for å gå ut med nøyaktig samme hår. Tanken med pastell var for å lysne håret mitt helt og fjerne oransje-fargen. Jeg er så sint og skuffet, og synes det var dumt å betale så masse penger for ingenting. Er det noe jeg kan gjøre?

Anonymkode: 06770...e48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå tilbake og klage. Da vil de som regel gi deg en ny time for å prøve å løse problemet. 

Anonymkode: 87c18...eb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

500 var billig!

Anonymkode: efd2b...705

Skrevet (endret)

Fortalte du frisøren at målet ditt var å få bort orangefargen? Var det frisøren som anbefalte pastellfarge for å oppnå den ønskede effekten? Lovde frisøren at du ville få et godt resultat?

Hvis svaret er ja på dette, kan du klage, og frisøren har da muligheten til å gjøre om igjen jobben. Hvis du derimot bare bestilte pastellfarge fordi du TRODDE det skulle gi et visst resultat, og ikke snakket med frisøren om hva du forventet, har du ikke så mye å stille opp med. 

Endret av Ullvott
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...