Panpan Skrevet 23. juli 2018 #1 Del Skrevet 23. juli 2018 Hei, jeg er ei asiatisk jente som ønsker å operere nese i Norge. Jeg har fra før et silikonimplantat i nesen, men klinikken jeg har vært på mener at dette må byttes ut med GoreTex, da silikon kan bryte igjennom huden og falle ut! 😳 så jeg har snart time for å gjøre dette. Det jeg lurer på, er det noen andre her inne som har erfaring med GoreTex i nesen? Eller er det andre asiatiske jenter her som har ordnet noe med nesen i Norge? Har litt på følelsen at de fleste asiatere velger utlandet, da Norge har litt lite erfaring med dette. Tusen takk for alle svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panpan Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 23. juli 2018 Håper noen kan svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panpan Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2018 Evt noen som har bygd nesen med Goretex :)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panpan Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2018 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå