Juni15 Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Er det noen som har Titaniumbaby bedside Co-sleeper? https://www.babybanden.no/products/titaniumbaby-cosleeper?gclid=CjwKCAjw-dXaBRAEEiwAbwCi5iGH1Xu5SNVqgcJlE0U2B4Q56k5an8aGPdPc5vWI1fiIP4hyOkeZsRoCmzkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Det står på nettsiden til Babybanden at den kan justeres opp til 52cm fra gulv til sengebunn, og at det medfølger tykk madrass. Men lurer på hvor tykk madrassen er i cm? Har en kontinentalseng som er 61cm høy med madrass, så lurer på om sengen vår er for høy. Lurer egentlig også på hvordan man fester bedsiden til vår seng? 🤔
Minlillelykke Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Vi har troll, men var borti en moewo på ferie. Veldig upraktisk hvis sengen ikke kan justeres høyt nok. Ds kan man igrunn bruke vanlig sprinkelseng. Jeg savnet troll sengen veldig på ferie. Hvis du skal amme ville jeg hvertfall vaøgt en seng som kan gå kant i kant. Da kan babyen bare dras over på feks ammemadrass og dras tilbake
Juni15 Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2018 3 timer siden, Minlillelykke skrev: Vi har troll, men var borti en moewo på ferie. Veldig upraktisk hvis sengen ikke kan justeres høyt nok. Ds kan man igrunn bruke vanlig sprinkelseng. Jeg savnet troll sengen veldig på ferie. Hvis du skal amme ville jeg hvertfall vaøgt en seng som kan gå kant i kant. Da kan babyen bare dras over på feks ammemadrass og dras tilbake Har tittet litt på den fra Troll også. Det som frister med Titaniumbaby (og de andre i stoff) er at de enkelt kan slås sammen og tas med som reiseseng. Det er nok ikke så mye vi kommer til å reise de første månedene, men er stor sannsynlighet for at vi reiser noen turer på hytta. Hva var det du ikke likte med moewo? Og hvordan fester du den fra Troll til sengen deres?
Gjest økonomifrue Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Vi har ikke denne, men chicco nxt bedside crib, madrassen i den er relativt tull, mener jeg målte den til ca. 4? cm. Senga festes til vår seng med stropper som følger med. Tips er å søke etter den på YouTube for å se om det finnes video som viser funksjonene.
Juni15 Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2018 8 timer siden, økonomifrue skrev: Vi har ikke denne, men chicco nxt bedside crib, madrassen i den er relativt tull, mener jeg målte den til ca. 4? cm. Senga festes til vår seng med stropper som følger med. Tips er å søke etter den på YouTube for å se om det finnes video som viser funksjonene. Takk for tips, fant dessverre ikke noen videoer om den, bare chicco. Ser på nett at høyden på madrassen til chicco er 4 cm, som du også skriver. Så er sikkert omtrent det samme. Har allikevel sendt en e-post til babybanden, så håper å få svar fra de 😊 Er dere fornøyd med Chicco? Ser at prisdifferansen er på ca 500kr på tilbud, så vil vurdere den også. Men da må jeg finne en måte å få den enda noen cm høyere 😊
Minlillelykke Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 9 timer siden, Juni15 skrev: Har tittet litt på den fra Troll også. Det som frister med Titaniumbaby (og de andre i stoff) er at de enkelt kan slås sammen og tas med som reiseseng. Det er nok ikke så mye vi kommer til å reise de første månedene, men er stor sannsynlighet for at vi reiser noen turer på hytta. Hva var det du ikke likte med moewo? Og hvordan fester du den fra Troll til sengen deres? At sengen var for lav, den stoppet midt på madrassen, i forhold til vår som syo kant i kant. Vår sto mellom vegg og seng og satte den i spenn
Juni15 Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, Minlillelykke skrev: At sengen var for lav, den stoppet midt på madrassen, i forhold til vår som syo kant i kant. Vår sto mellom vegg og seng og satte den i spenn Tenker at vi må finne en måte å bygge den opp litt i høyden hvis vi ender opp på en som er for lav. Men hadde vært fint om vi bare kunne ta den rett i bruk 😊
Pølsevann Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 Vi har chicco og den er for lav til senga vår. Har bygget en trekasse som den står på for å få riktig høyde. Men veldig irriterende med en kant som er ca 3-4 cm opp fra madrassen som gjør at vi ikke får madrassene kant i kant og bare kan dra hun over. Må løfte over kanten.
Gjest økonomifrue Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 8 timer siden, Juni15 skrev: Takk for tips, fant dessverre ikke noen videoer om den, bare chicco. Ser på nett at høyden på madrassen til chicco er 4 cm, som du også skriver. Så er sikkert omtrent det samme. Har allikevel sendt en e-post til babybanden, så håper å få svar fra de 😊 Er dere fornøyd med Chicco? Ser at prisdifferansen er på ca 500kr på tilbud, så vil vurdere den også. Men da må jeg finne en måte å få den enda noen cm høyere 😊 Ok. Vi er veldig fornøyd. Chiccoen er justerbar i høyden så fungerer med vår continental seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå