Gå til innhold

ACE BARNEFORSIKRING

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tidligere idag ble jeg oppringt av ACE barneforsikring-selskap.

De hadde hemlig nummer.

Jeg forsøkte ørten ganger å si nei takk og at jeg allerede hadde barneforsikring på mine 2 småtroll.

Personen gav seg ikke,ville ikke høre og da jeg sa at jeg ville snakke med samboeren først så fikk jeg til svar" jammen dere vil vel det beste for barna deres.

Hvem vil ikke det beste for barna sine.

Jeg har jo nettopp en barneforsikring fordi jeg har tenkt på det.

Så jeg ender opp med å si ja for å slippe maset.

2 minutter etterpå ringer jeg tilbake(etter å ha sporte opp nummeret deres) og vil avbestille forsikringen.

Nei det går ikke. Må vente 14 dager til jeg får papirene og da kan jeg avbestille.

jeg ringte forbrukerombudet og de gir meg rett.

de kan ikke se at det skulle være så vanskelig å avbestille denne samme dagen.

jeg ringer opp for 2 gang og får snakke med et annet menneske,en trivelg mann som legger seg langflat og skal ordne opp i alt.

Vedkommende som har solgt forsikringen skal få seg ei skrape,for slike salgsmetoder skal vi holde oss for gode for sa han.

dette er ikke akseptabelt.

Så inntil videre så sitter jeg med 2 barneforikringer i 2 forskjellige selskap.

Pass dere for ACE Barneforikring.

Vær konsekvente når de ringer.

Kall meg gjerne dum og alt det der,men maken til salgs taktikk har jeg aldri opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ingen erfaring med dette selskapet, men det er da ikke vanskelig å legge på med selgere? det er bare en knapp unna??? Noen vil kanskje si at det er litt frelt, men jeg liker ikke selgere (har reservert meg), og hvis jeg ikke vil snakke med dem og de ikke respekterer det når jeg sier det, så legger jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...