AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Hundene mine skal første gang på kennel. Er det noe jeg må spørre kennelen om? Er det noe jeg må ha med av ting? Jeg gruer meg. Hvordan vet jeg at hundene har det bra der? Burde de ha med noe som lukter meg? Sånn som når man får dem som valper. Anonymkode: e6959...8a3
Million Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 (endret) De blir nok opptatt med å leke og kose seg dagen lang, så ikke bekymre deg for det. Hadde hunden min på kennel i vinter en uke, første gang for oss begge, og det gikk helt fint. Hunden min er veldig reservert og tar ikke så veldig godt til seg andre mennesker før hun blir ordentlig kjent med dem. Men hun hadde det likevel kjempefint sammen med de andre hundene der når de hadde frislipp i små grupper på inngjerdet område så hundene fikk leke etc. Du kan google kennelens navn og legge til ordet erfaringer, så ser du om det er skrevet noe om dem på nett. F.eks. "Gladskogen kennel erfaringer". Det er ikke noe å grue seg for. Kenneler i Norge er generelt veldig gode og skikkelige bedrifter som tar seg godt av dyrene. Jeg tror ikke det er noen vits å sende med noe teppe med lukt av deg. Hunder klarer seg fint uten den slags "menneskelige suttekluter." Endret 23. juli 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Da jeg hadde min på kennel la jeg igjen teppet som er i buret og maten hennes. De hadde mat på kennelen også, men min hund har spesialfôr. Har ikke de fleste kenneler nettsider der det står hva du må ha med? Måtte også fremvise pass for å bevise at hunden var vaksinert Anonymkode: 4ecf4...bf4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Lønner det seg å møte opp der selv? Ser de også tilbyr frakt eller taxi for å hente hunder. Men føler det kanskje blir mere personlig å komme å se selv? Anonymkode: e6959...8a3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lønner det seg å møte opp der selv? Ser de også tilbyr frakt eller taxi for å hente hunder. Men føler det kanskje blir mere personlig å komme å se selv? Anonymkode: e6959...8a3 Jeg hadde aldri i verden latt noen fremmede hente hunden. Skulle dratt dit selv for å se ja Anonymkode: 2ef45...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå