Gå til innhold

Menn er redd for meg pga mitt utseende og selvtillit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg selv er 179 og min erfaring er at svært få menn bryr seg om høyde. Nesten alle menn jeg har vært med/sammen med er rundt 175, ingen av de har brydd seg et sekund så tviler på at det er grunnen. Selv om mange her i tråden mener det. 

Anonymkode: 689b7...343

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er 2 meter så tviler på at han foretrekker en på 160.

TS

Anonymkode: a7e0f...2fd

Mange høye menn foretrekker petite damer, selv om de selv er høye. Derfor de lave damene kan velge og vrake i høyde. 

Har hatt denne samtalen med samboer og kompisene hans mange ganger. De lave mennene vil ha lave damer og de høye har ingen høydepreferanser.

litt surt for oss høye damer da :( 

Anonymkode: c035c...0a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg selv er 179 og min erfaring er at svært få menn bryr seg om høyde. Nesten alle menn jeg har vært med/sammen med er rundt 175, ingen av de har brydd seg et sekund så tviler på at det er grunnen. Selv om mange her i tråden mener det. 

Anonymkode: 689b7...343

Det er kun din erfaring da. Faktum er at de fleste menn ikke liker å være lavere enn kjæresten. Mulig det ikke har så mye å si for ons, men for langvarige forhold har det ofte det. For meg er det helt uaktuelt å ha kjæreste som er høyere enn meg (er 1.79). Kanskje det kan gå om hun er veldig spinkel.

Anonymkode: d3126...985

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktum er at de fleste menn ikke liker å være lavere enn kjæresten.

Mulig dette har noe å si for deg men du uttaler deg ikke på vegne av alle menn om dette,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er 2 meter så tviler på at han foretrekker en på 160.

TS

Anonymkode: a7e0f...2fd

Kjemi har vel noe å si så hadde han truffet ei på 160 som det sa pang med så hadde de nok blitt sammen tenker jeg. 

Anonymkode: bb747...4cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange høye menn foretrekker petite damer, selv om de selv er høye. Derfor de lave damene kan velge og vrake i høyde. 

Har hatt denne samtalen med samboer og kompisene hans mange ganger. De lave mennene vil ha lave damer og de høye har ingen høydepreferanser.

litt surt for oss høye damer da :( 

Anonymkode: c035c...0a3

Har ei venninne på 180 som har draget som bare det. Også menn lavere enn henne har prøvd seg. Hun ser ut som en supermodell og har legger en kunne dødd for. Tror ikke hun opplever særlig mye konkurranse fra lavere damer. 

 

Anonymkode: f9486...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ei venninne på 180 som har draget som bare det. Også menn lavere enn henne har prøvd seg. Hun ser ut som en supermodell og har legger en kunne dødd for. Tror ikke hun opplever særlig mye konkurranse fra lavere damer.  

 

Anonymkode: f9486...cc2

Har ei venninne på 180 155 som har draget som bare det. Hun ser ut som en supermodell og har legger en kunne dødd for. Tror ikke hun opplever særlig mye konkurranse fra lavere høyere damer.  

Anonymkode: d3126...985

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er selv en liten fyr på 170 som prøver å dra ned typisk skandinaviske kvinner? Har aldri opplevd en selvsikker mann på 180 + som blir usikker av høyden min alene. 

Anonymkode: a7e0f...2fd

Men kjære deg, du er 13 cm høyere enn gjennomsnittskvinnen i Norge... (typisk skandinaviske kvinner er ikke 180 cm høy). Det er i alle fall ingen i min omkrets som syns det er attraktivt med kvinner som er like høye som gjennomsnittsmannen i Norge. La nå menn få lov til å ha høyden sin i fred, kvinne. 

Anonymkode: c529f...0fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, du er 13 cm høyere enn gjennomsnittskvinnen i Norge... (typisk skandinaviske kvinner er ikke 180 cm høy). Det er i alle fall ingen i min omkrets som syns det er attraktivt med kvinner som er like høye som gjennomsnittsmannen i Norge. La nå menn få lov til å ha høyden sin i fred, kvinne. 

Anonymkode: c529f...0fe

Man får ikke gjort noe med høyden sin, det er ganske dårlig gjort å rakke ned på noen fordi de er høye.

...og fordi at jeg skal spare noen å sitere meg for å få med at det er dårlig gjort å rakke ned på noen som er lave: Det er dårlig gjort å rakke ned på noen, kvinner eller menn, pga høyden. 

Anonymkode: 3d1dc...337

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke gjort noe med høyden sin, det er ganske dårlig gjort å rakke ned på noen fordi de er høye.

...og fordi at jeg skal spare noen å sitere meg for å få med at det er dårlig gjort å rakke ned på noen som er lave: Det er dårlig gjort å rakke ned på noen, kvinner eller menn, pga høyden. 

Anonymkode: 3d1dc...337

Jeg er ikke den du siterte, men sånn som jeg ser det spør vel TS om hva som kan være grunnen til at hun ikke får så mye tilbud fra norske menn, og da er det vel ikke å rakke ned på henne å foreslå at det kan være pga høyden? Du har helt rett i at man ikke kan endre på høyden, men nå kan heller ikke hverken menn eller kvinner noe for hva de synes er attraktivt. Nå har jeg aldri vært 180 og kan ikke si noe om hvordan det er å være så høy, men som en lav kvinne med høyere utdanning, over gjennomsnittet høy intelligens og selvsikkerhet så kan jeg ikke akkurat klage over antall interesserte menn. Så min erfaring er at mange menn som også er høyere utdannet ikke blir skremt av selvsikre kvinner med litt mellom øra. Tvert i mot synes mange det er attraktivt. Så jeg tenker ihvertfall at det er ikke det som er problemet til TS, og jeg kan godt tenke meg at høyden dermed er problemet fordi jeg tror mange menn synes det er feminint med lavere kvinner.

Anonymkode: 1eeda...7f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts har ikke nevnt brystene sine. Er du typisk høy og blond med en tynn figur så vil du ikke tiltrekke deg så mange menn. Har du feks et stort fint puppestell vil du tiltrekke deg mange ekstra menn.

Anonymkode: a4a97...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

ts har ikke nevnt brystene sine. Er du typisk høy og blond med en tynn figur så vil du ikke tiltrekke deg så mange menn. Har du feks et stort fint puppestell vil du tiltrekke deg mange ekstra menn.

Anonymkode: a4a97...279

Der var du og, ja.

Anonymkode: 18fc2...a5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, du er 13 cm høyere enn gjennomsnittskvinnen i Norge... (typisk skandinaviske kvinner er ikke 180 cm høy). Det er i alle fall ingen i min omkrets som syns det er attraktivt med kvinner som er like høye som gjennomsnittsmannen i Norge. La nå menn få lov til å ha høyden sin i fred, kvinne. 

Anonymkode: c529f...0fe

Du fremstår jo sykt misunnelig som prøver å rakke ned på høye kvinner. "Kjære deg", så passivt-aggressivt. "Ingen i min omkrets". Nei for supermodeller tjener jo x antall millioner fordi hvem som helst med korte stubbebein kunne erstattet dem. Menn drømmer om supermodeller for en grunn. Hvorfor skulle kjekke, flotte menn på 2 m foretrekker lave kvinner? Det er lave menn som føler seg truet av langbente, høye kvinner. 

Jo, skandinaviske kvinner er kjent for å være høye og blonde. Gjennomsnittshøyden er kanskje 167, men det er langt flere veldig høye kvinner i Skandinavia enn i andre land. Alle jeg møter i utlandet tror jeg er fra Skandinavia nettopp fordi jeg er høy og blond. Hvorfor skulle de si det om det ikke var typisk Skandinavia?

Hvem er lekrest av disse? Beklager, korte ben er IKKE pent, enten det er på menn eller kvinner.

Bilderesultat for elsa hosk

Bilderesultat for sophie elise

 

Anonymkode: 22daf...13c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange høye menn foretrekker petite damer, selv om de selv er høye. Derfor de lave damene kan velge og vrake i høyde. 

Har hatt denne samtalen med samboer og kompisene hans mange ganger. De lave mennene vil ha lave damer og de høye har ingen høydepreferanser.

litt surt for oss høye damer da :( 

Anonymkode: c035c...0a3

Jeg tror egentlig ikke mange menn på rundt 2 m føler seg vel med kvinner på 160. Ser ut som datteren deres. De vellykkede supermodellene er jo sammen med høye og vellykkede menn som sikkert kunne valgt og vraket i lave damer. Dessuten bruker mange lave damer som Kardashian etc. ekstremt høye hæler fordi det er attraktivt å være høy. I tillegg gir det mer autoritet i arbeidslivet så man tjener mer. HØYDE ER ATTRAKTIVT. Punktum. 

https://www.dagensperspektiv.no/2010/hoye-kvinner-far-hoyere-lonn

Anonymkode: 22daf...13c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterte, men sånn som jeg ser det spør vel TS om hva som kan være grunnen til at hun ikke får så mye tilbud fra norske menn, og da er det vel ikke å rakke ned på henne å foreslå at det kan være pga høyden? Du har helt rett i at man ikke kan endre på høyden, men nå kan heller ikke hverken menn eller kvinner noe for hva de synes er attraktivt. Nå har jeg aldri vært 180 og kan ikke si noe om hvordan det er å være så høy, men som en lav kvinne med høyere utdanning, over gjennomsnittet høy intelligens og selvsikkerhet så kan jeg ikke akkurat klage over antall interesserte menn. Så min erfaring er at mange menn som også er høyere utdannet ikke blir skremt av selvsikre kvinner med litt mellom øra. Tvert i mot synes mange det er attraktivt. Så jeg tenker ihvertfall at det er ikke det som er problemet til TS, og jeg kan godt tenke meg at høyden dermed er problemet fordi jeg tror mange menn synes det er feminint med lavere kvinner.

Anonymkode: 1eeda...7f7

Jeg får jo blikk fra norske menn men ingen tør å ta steget. Lave innvandrermenn har jo baller til å gå for det, så det er jo bare forskjell på tøffhet mellom innvandrere og nordmenn. 

Antagelig føler menn at det er greit å legge an på deg fordi du ikke er veldig flott slik at et avslag gjør at de ikke føler seg latterlige. Er klart at om en gjennomsnittlig mann prøver seg på en gjennomsnittlig kvinne så er ikke fallhøyden så stor selvom han skulle bli avvist. Ingen tenker "herregud trodde han virkelig at han hadde sjans på HUUUUUN peeene der?". Men om han hadde prøvd seg på en Victoria's secret modell så hadde folk ledd av at han trodde han hadde sjans. 

Kan godt være at mennene også tenker at du sikkert er singel og at konkurransen ikke er så stor.

Jeg sier ikke at menn blir skremt av kvinner med noe mellom øra, men det er langt mindre skremmende om det er en burugle enn om det er en som i tillegg er klassisk vakker.

Anonymkode: 22daf...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er del 2 av en trolletråd....

Anonymkode: 06d51...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 180 høy selv og aldri noe problem med menn. Er så mange menn som elsker høye damer, til og med lavere gutter. 

Men damer med litt vel høy selvtillit er nok en turnoff for mange menn, uansett høyde. 

Anonymkode: 54443...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får jo blikk fra norske menn men ingen tør å ta steget.

Jeg sier ikke at menn blir skremt av kvinner med noe mellom øra, men det er langt mindre skremmende om det er en burugle enn om det er en som i tillegg er klassisk vakker.

Anonymkode: 22daf...13c

Pene, høye kvinner har en stygg tendens til å være fryktelig arrogante. Bare se hvordan du omtaler folk: burugle, stubbebein, lave kvinner ser ut som barn etc. Tror du at du får noe kred av å omtale folk på den måten? Er du singel? Ikke rart i. 

Anonymkode: bb747...4cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finner vel snart nok ut at du et selvgod som fy og grenseløst dømmende mot andre, som bare usikre damer er. 

Anonymkode: e109d...eac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Shakira, Emily Clark og Kylie Minogue er korte som fy og kan dra hvem som helst, uavhengig av hvor høyt mannebeinet måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...