Gå til innhold

Menn er redd for meg pga mitt utseende og selvtillit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er også en del av å bli voksen å skjønne når noen sier noe som åpenbart er tull. Jeg leste bare at hun fikk mye pepper for å være kravstor så jeg spøkte da med at hun var yngre enn meg og sikkert umoden. Utrolig at folk ikke evner å lese en åpenbar spøk med smiley bak til og med. 

Anonymkode: a7e0f...2fd

Du glemmer å ta med i ligningen at ingen av de som har svart i tråden så på det som en spøk.

Anonymkode: 1bd7c...579

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er også en del av å bli voksen å skjønne når noen sier noe som åpenbart er tull. Jeg leste bare at hun fikk mye pepper for å være kravstor så jeg spøkte da med at hun var yngre enn meg og sikkert umoden. Utrolig at folk ikke evner å lese en åpenbar spøk med smiley bak til og med. 

Anonymkode: a7e0f...2fd

Tips 1: Ikke gidd å svar fjolsene som bare skal avspore tråden din. 

Tips 2: Lytt til de første brukerne og be han med på noe utenom prosjektet. 

Anonymkode: 8901f...88c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tips 1: Ikke gidd å svar fjolsene som bare skal avspore tråden din. 

Tips 2: Lytt til de første brukerne og be han med på noe utenom prosjektet. 

Anonymkode: 8901f...88c

Haha ok takk 😛 sykt irriterende med sånne folk. Kan de ikke få seg et liv istedet? Skal prøve å manne meg opp til å be han ut ja. 👍🏻 

Anonymkode: a7e0f...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha ok takk 😛 sykt irriterende med sånne folk. Kan de ikke få seg et liv istedet? Skal prøve å manne kvinne meg opp til å be han ut ja. 👍🏻 

Anonymkode: a7e0f...2fd

Bare rettet den for deg, jeg. ;)

Lykke til :tommelopp:

Anonymkode: 3d1dc...337

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror oppførselen hans bunner i at han faktisk er tiltrukket av meg? (..) 

Anonymkode: a7e0f...2fd

Ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også en del av å bli voksen å skjønne når noen sier noe som åpenbart er tull. Jeg leste bare at hun fikk mye pepper for å være kravstor så jeg spøkte da med at hun var yngre enn meg og sikkert umoden. Utrolig at folk ikke evner å lese en åpenbar spøk med smiley bak til og med. 

Anonymkode: a7e0f...2fd

En ;) er for meg enten flørt, eller litt ovenfra-og-ned. Jeg får ut i fra at du ikke flørtet med oss. I denne sammenhengen ville det vært bedre om du brukte :ironi:da ville det vært mer åpenbart at det er en spøk. At du påberoper det som en spøk etter at folk kommenterer det, er en annen sak. Det er ikke så lett å se hva som er spøk og ikke, i tekstform. 

Uansett, over til saken. Hvis du tror det er fordi du skremmer han med ditt utseende og selvtillit, bør du bruke selvtilliten din til noe positivt, å be han ut. :) Drt verste du får er nei, men da har du i alle fall prøvd! :)

 

 

Anonymkode: 7c76c...372

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i boden og fant noe til deg TS.

Spoiler

werner-step-ladders-6207-64_1000.jpg

 

Kan brukes til å komme seg ned fra f.eks høye hester. Bare hyggelig :)

 

 

Anonymkode: 020a5...775

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, helvete! Selvtilliten til ts er alt for skummel til at jeg orker være et eneste sekund lenger i denne tråden!

Anonymkode: c38a3...d62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du den samme personen som postet et innlegg om hvor kravstor du er når der gjelder å finne en partner? At mannen må være høy, kjekk, mørk, rik, vellutdannet, osv..

Hadde jeg vært deg ville jeg ha endret fokuset mitt fra gutter en stund, og heller fokusert på meg selv.

Endret av hetia96
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts egentlig er veldig usikker.

Anonymkode: d3126...985

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller det er høyden din som skremmer menn bort, TS. Men nå kan jeg bare snakker for meg selv, så hva vet vel jeg 

Anonymkode: c529f...0fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hetia96 said:

Er ikke du den samme personen som postet et innlegg om hvor kravstor du er når der gjelder å finne en partner? At mannen må være høy, kjekk, mørk, rik, vellutdannet, osv..

Hadde jeg vært deg ville jeg ha endret fokuset mitt fra gutter en stund, og heller fokusert på meg selv.

Linken til den tråden finner du på 1. siden i denne tråden.

Anonymkode: 18fc2...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemmer å ta med i ligningen at ingen av de som har svart i tråden så på det som en spøk.

Anonymkode: 1bd7c...579

I did

 

Og til dere andre i denne tråden som påpeker at TS sitter på sin høye hest; det er faktisk mulig å komme frem til at en selv er flott og selvsikker uten at man hever seg over andre. Hvorfor er det feil å påpeke sider av seg selv som allment anses som positive ytre - og personlige egenskaper? Da skal det rakkes ned!

Janteloven er en interessant sosial mekanisme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror heller det er høyden din som skremmer menn bort, TS. Men nå kan jeg bare snakker for meg selv, så hva vet vel jeg 

Anonymkode: c529f...0fe

Du er selv en liten fyr på 170 som prøver å dra ned typisk skandinaviske kvinner? Har aldri opplevd en selvsikker mann på 180 + som blir usikker av høyden min alene. 

Anonymkode: a7e0f...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hederlig skrev:

I did

 

Og til dere andre i denne tråden som påpeker at TS sitter på sin høye hest; det er faktisk mulig å komme frem til at en selv er flott og selvsikker uten at man hever seg over andre. Hvorfor er det feil å påpeke sider av seg selv som allment anses som positive ytre - og personlige egenskaper? Da skal det rakkes ned!

Janteloven er en interessant sosial mekanisme.

Takk 💋

Anonymkode: a7e0f...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er selv en liten fyr på 170 som prøver å dra ned typisk skandinaviske kvinner? Har aldri opplevd en selvsikker mann på 180 + som blir usikker av høyden min alene. 

Til opplysning, om han er 170, så er han 10cm under snittet for menn i Norge. Du, med dine 180, er 10 cm over snittet for kvinner. Dere er altså like "ille" ute.

Anonymkode: d3126...985

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har snakket med andre om denne oppførselen og de mener han er sjenert og ikke vant til å omgås veldig pene kvinner. At han er tiltrukket av meg. Men han nærmer seg aldri. Og jeg synes denne oppførselen er såpass avvikende at jeg nesten mister min betatthet også. Men samtidig vet jeg at han sikkert er annerledes om vi blir bedre kjent. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er noen menn som dette?

Anonymkode: 22daf...13c

Det er vel slik som du sier at han ikke er vant til å omgås pene damer, og så har han vel kanskje tanker om at han ikke er "god" nok for deg heller. Selvfølelsen og selvtilliten virker jo ikke å være på topp hos han siden han blir klønete og ikke tør å tilnærme seg. Det er nok ikke unormalt at sjenerte gutter/menn oppfører seg slik rundt damer de er veldig tiltrukket av. Han tenker nok at du kan få hvem som helst, så hvorfor skal du være interessert i akkurat han?

Hvis du liker han burde du spørre han ut. Den rare oppførselen forsvinner forhåpentligvis når han blir varm i trøyen.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 26, 180 høy, slank og blond samt studerer til å bli sivilingeniør. Jeg har selvtillit og kan snakke for meg, er velartikulert og har alltid vært sterk språklig. Jeg sjekkes ofte opp av "våre nye landsmenn" og får blikk fra nordmenn, men de tar ikke steget. Jeg er ensom fordi jeg egentlig aldri treffer noen det klaffer med. Faren min sier det er rart at jeg ikke har kjæreste siden jeg er så "flott". 

Nå har det seg sånn at jeg har møtt en fyr som jeg er veldig tiltrukket av (vi ble satt sammen tilfeldig av instituttet til å jobbe sammen på et prosjekt), men han oppfører seg som en tulling når vi møtes. Han kan plutselig "sovne" når vi står og har blikkontakt. Jeg må liksom "vekke ham opp" med hendene mine når han står nærmest døren og jeg skal gå, for å i det hele tatt komme meg ut. Han sier "hadet" med en fjollete stemme mens han liksom lener seg mot meg. Av og til skal han være "gentleman" og åpne døren for meg, men han gjør det med en slik voldsom kraft at det er litt skummelt. Slenger døren opp og inn i veggen på den andre siden.

Jeg har snakket med andre om denne oppførselen og de mener han er sjenert og ikke vant til å omgås veldig pene kvinner. At han er tiltrukket av meg. Men han nærmer seg aldri. Og jeg synes denne oppførselen er såpass avvikende at jeg nesten mister min betatthet også. Men samtidig vet jeg at han sikkert er annerledes om vi blir bedre kjent. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er noen menn som dette?

Anonymkode: 22daf...13c

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er 2 meter så tviler på at han foretrekker en på 160.

TS

Anonymkode: a7e0f...2fd

Hvorfor har ikke åpningsinnlegget samme AB-kode som resten av innleggene til TS?

Anonymkode: 3715f...312

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, her må jeg le litt, du sier selv at du er svært oppegående og smart, også presterer du å påstå at en som er et år yngre enn deg, antageligvis er umoden? 😂 Det er sånt man sier når man er 13 det, å tror det er veldig forskjell på å tolv, kontra tenåring 😂 

Umodenhet har ikke nødvendigvis så alt for mye med alder å gjøre (selvfølgelig forskjell på å være 13, og 33), men et år spiller da virkelig ingen rolle inn i dette... 

Anonymkode: 7c76c...372

Det mente ikke ts heller. Det var et forsøk på å være morsom. 

 

Anonymkode: 0c1e0...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Hvorfor har ikke åpningsinnlegget samme AB-kode som resten av innleggene til TS?

Anonymkode: 3715f...312

AB-kodene matcher mare i de aller fleste tilfeller. Om to AB-koder er like er de alltid samme bruker, men om to AB-koder er ulike så kan de i noen tilfeller være samme bruker. 

 

Anonymkode: 8901f...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...