Eun Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Først av alt; jeg er ikke en veldig sentimental person hvor alt må ha en mening og alt har en sjel og alle følelsene har farger osv. Dere skjønner sikkert hva jeg mener 😅 Likevel så har jeg i det siste tenkt litt på alle klærne jeg har og på hvordan jeg har ulike forhold til de ulike klærne. Jeg har veldig mye klær, men som sikkert mange andre så ender jeg alltid opp med å gå med kanskje bare 1/4 av de om og om igjen. Min grunn til det er rett og slett fordi jeg ser på de som mer "unike" kontra de andre klærne. F.eks den kjolen ble jeg forlova i, den kjolen kjøpte jeg den sommeren da jeg jobba der og der, den shortsen kjøpte jeg da vi stranda i Sverige, den blusen kjøpte jeg den gangen da jeg hadde det så gøy med søstrene mine, osv. Dette gjelder sikkert flere enn meg. Jeg kunne tenkr meg å ta en skikkelig rens i garderoben basert på dette. Beholde det jeg virkelig har et forhold til, gi bort det som bare blir liggendes fordi jeg ikke bryr meg om det. I tillegg ønsker jeg heretter å handle etter denne tankegangen også. Vurdere og kjenne ordentlig etter før jeg kjøper noe. I vårt samfunn hvor vi har overflod av materielle goder så ønsker jeg å få et mer bevisst forhold til det jeg handler, og da ikke bare med mat, drikke og kosmetikk, men også klær. Er dette en veldig sprø tanke? Er det noen som følger en slik tankegang?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Jeg skjønner hva du mener, men klesskapet blir jo bare fullt av tull du aldri bruker hvis du tenker sånn. Ta heller vare på bilder og ekstraekstra spesielle plagg. Kvitt deg med resten eller putt det i en bod Anonymkode: 1edb9...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå