AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Jeg har alltid hatt svært lett for å legge på meg, men har løst det med store mengder trening. Så jeg da kunne spise normalt. Da det kommer til maten er jeg flink, har alltid likt sunn mat, og aldri hatt behov for å overspise det. Og jeg liker ikke brus, drikker vann, te og kaffe. Men jeg elsker sjokolade, is, potetgull og godteri. Problemet er at de siste 3 årene har jeg vært syk, og ikke klart å trene. Og har lagt på meg en del. Men nå må jeg ned i vekt. Problemet er at jeg tror jeg må ligge på rundt 1000 kalorier om dagen, da jeg er i så lite bevegelse. Prøvde for 2 år siden, lå da på 1000-1200 kalorier i 3 mnd, og gikk ned 2 kg. Det var utrolig frustrerende, og etter det så har jeg ikke hatt noe motivasjon til å prøve igjen. Men nå er jeg mer motivert, for jeg kan virkelig ikke legge på meg mer. Men vil gjerne ta imot alt dere har av tips og råd, om hvordan å få til dette? Anonymkode: 98abe...9db
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Når du spiste 1000 kcal i 3mnd, spiste du noen gang potetgull, is eller godteri? Bare lurer på om det eneste du spiste på lørdager var en pose potetgull, liksom Anonymkode: 3551b...529
Inwe Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Tråden din kommer nok til å bli stengt grunnet lavt kaloriinntak.. Tror kanskje det er lettere for deg å skifte kost. Forsøkt å spise vegansk? Jeg går ned i vekt nå til tross for at jeg drikker mye øl, spiser is, spiser potetgull og har spist mer ute enn jeg vil innrømme for lommeboka. Jeg har også veldig lite å miste, så forsøker å spise kaloririkt.
Perelandra Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Kjære Trådstarter! Jeg må dessverre stenge tråden da det ikke er tillatt å diskutere matnntak under 1500 Kcal per dag. Viser til Retningslinjene for Kosthold, trening og sport: Sitat - Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt.Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endreminstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. Mvh Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg