AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Hei! Tokk ut spiralen for en uke siden, blødde noen dråper lyst blod med en gang, men når kan man regne med normal syklus? Så man kan prøve og bli gravid? Mannen min skal reopperere seg fra sterilisering, han har vert steril i 7 år, hvis han blir fruktbar igjenn? Hvor lang tid vil det vanligvis ta og oppnå graviditet??😉 Anonymkode: 17d4d...c02
frk.Sanna Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Jeg gikk rett i normal syklus, men ble ikke gravid før ca 8 mnd etterpå. Har ikke hørt om at man bør vente en syklus🤷♀️☺️
must Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Jeg tok ut spiralen 26. juni, og selv om syklusen ble tre dager lenger enn normalt, virker det som om alt fungerer igjen 😊 nå er jeg riktignok av de som får mensen, selv om jeg har spiral da, om det skulle ha noe å si. Spurte om risiko for SA rett etter fjerning av spiral, legen min sa det ikke hadde noen betydning at jeg akkurat hadde hatt spiral 👍 Jeg brukte spiral før forrige graviditet også, da satt spiren i pp3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå