Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

20180723_093500.thumb.jpg.1ec0571a7309f956470f01c24f4a5b48.jpg

Jeg trodde jeg skulle ha eggløsning rundt den 16. denne mnd, men syklusene mine er ustabile, og jeg har hatt symptomer på el både den 16. og i går og i dag. 

I løpet av en syklus får jeg veldig svake eggløsningstester, bortsett fra rundt el, da blir de gravids sterkere. Jeg gikk tom for tester den 15.juli, og de siste testene viste gradvis stigning, men var langt fra positive. 

De røde hjertene viser når vi har hatt sex. Kan vi ha truffet eggløsning, uansett når den måtte ha vært, eller har vi hatt for sjeldent sex?

Anonymkode: f415a...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt ha truffet , men er en fordel det ligger sædceller i egglederen når egget slipper . Men absolutt mulig sånn jeg kan se det 😄

AnonymBruker
Skrevet

Kan ha truffet, men hvis ikke, og for å være sikker er det lurt å kjøre på annenhver dag neste gang :)

Anonymkode: 9741f...e15

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste å tempe. Jeg har ofte hatt sykluser der kroppen har prøvd på EL, men så har EL komt etter 4-5 dager. Jeg har da våtere utflod et par dager før. Jeg hadde ikke stolt på en app iallefall☺️ Uansett annen hver dag er nok. Lykke til😀

Anonymkode: b4431...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...