AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Har nå prøvd to ganger de siste dagene å handle på HM sin nettbutikk,men etter å nøye lagt inn opplysninger fra kredittkortet, får jeg beskjed om at cvv koden er feil. Det er den ikke. Kortet er i samme periode brukt både i fysisk butikk og på nettet, uten problemer. Er det flere som opplever betalingsproblemer på HM sin side? Har dere kommet igjennom til kundeservice og fått en forklaring? Anonymkode: c9d7f...6eb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 HM sine klær er elendige så hadde ikke handlet der Anonymkode: 48035...974
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Nei, men har derimot opplevd svært lang leveringstid og at de ikke leverer alt jeg har bestilt. Har nå sluttet å handle der, og ser på siden deres på facebook at jeg er i selskap med mange andre. Etter at de la om nettbutikken sin har de virkelig tapt seg. Anonymkode: c6acc...7b8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Jeg er dritt lei HM sin nettbutikk etter at de la om. Alt tar så lang tid, både å få varene og å returnere varene..... Har klaget! Håper flere gjør det samme..... Anonymkode: e7727...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå