Gå til innhold

Når går dere kveldstur med hunden ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en hund som er ute så og si hele dagen men trenger jo fortsatt turen sin. Er det for sent å gå i 20-2030 tiden?

Når pleier dere gå kveldsturen deres? 

Anonymkode: 4dc74...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ofte turer med hundene mine midt på natta også. 🙂 Pleier å gå tur hver natt jeg. Liker det best.

AnonymBruker
Skrevet

jeg syntes kveldsturen 20-2030 er alt for tidlig jeg. jeg går som regel kveldsturen rett før jeg skal i seng så mellom 22-01.00 det spørs helt om jeg skal tidlig opp. men da får bikkja gått skikkelig på do før en lang natt. 

Anonymkode: f8000...de0

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke for sent, gå på den tiden det passer for deg. Har hund som ikke trives så godt i denne varmen og ligger ute i skyggen det meste av dagen så jeg går kveldstur med ham etter sola har gått ned, gjerne etter midnatt. Møter flere med hunder på den tiden.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en hund som er ute så og si hele dagen men trenger jo fortsatt turen sin. Er det for sent å gå i 20-2030 tiden?

Når pleier dere gå kveldsturen deres? 

Anonymkode: 4dc74...4b2

Hvis du med 20.00-20.30 tiden mener at det er hundens siste tur ut for den dagen, og siste sjanse å gjøre fra seg før natta, så er det for tidlig etter min mening. Jeg går ut og lufter hunden siste gang mellom kl 22.00 og 23.00. Da skal det holde til neste morgen.

Er hunden din ute om natten i bånd eller hundegård, så spiller det jo ingen rolle når du går turen om kvelden, for da har hunden mulighet til å gjøre fra seg ute i løpet av natten og tidlige morgentimer uansett. Er hunden inne i huset om natten, er klokka åtte-halv ni litt tidlig å gi siste sjans til  å gjøre fra seg for natten.

AnonymBruker
Skrevet

Den siste turen blir som regel kl 18-19, men den siste tisseturen ut i hagen er kl 22-23. Hvis 2030 er hundens siste tissemulighet syns jeg det er litt i overkant tidlig

Anonymkode: 1467b...79a

Skrevet

Det kommer an på hunden, også. Jeg har en stor hund, med stor blære og godt sovehjerte, så den kan mer enn gjerne ha siste do-tur i 20.30-tiden, for så å være inne fram til både 9 og 10 dagen etter. Nå, derimot, som det er så varmt ute, får hunden gjerne hovedturen sin i 10-11-tiden på kvelden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går fra 10 til halv 12 ca. 

Anonymkode: 5e13b...252

AnonymBruker
Skrevet

Kveldsturen er ca kl 20, men får tisse før vi legger oss. 

Anonymkode: 0422e...0f0

Skrevet

Går mellom 20:00 og 23:00, bikkja hater varmen så er mest gunstig og gå om kvelden. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk mellom 22.30- 23.30

Anonymkode: e7cbf...055

AnonymBruker
Skrevet

Går mellom 23:00-02:00. Jeg pleier å legge meg i to tiden. 

Anonymkode: 940b0...d25

Skrevet

Siste tur skjer mellom 22-00, alt ettersom når nest siste tur var.

AnonymBruker
Skrevet

I 18-19 tida

Anonymkode: 55454...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...