Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Hvilke Nivea-produkter er du fornøyd med?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Jeg liker deodorantene, som funker bra også til sensitiv hud. Ellers er dusjsåpene OK, og en krem som heter Nivea Soft (som vi ikke får her i landet ) Ansiktsproduktene holder jeg meg langt unna.
Angelizer Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Synes ikke Nivea produktene er noe særlig, gir en litt "billig" følelse...
Gjest Xavia Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har brukt solkrem fra Nivea. De har fungert helt greit.
Gjest Lea Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Jeg liker deodorantene, som funker bra også til sensitiv hud. Ellers er dusjsåpene OK, og en krem som heter Nivea Soft (som vi ikke får her i landet ) Ansiktsproduktene holder jeg meg langt unna. Soft-kremen er kjempegod. Kjøper et par bokser hver gang jeg er i Spania.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Noen som har prøvd dusjsåpen/kremen til Nivea som har massasjehode på tuppen? Er det for å få igang blodsirkulasjonen?
Cupcake Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 Jeg liker Nivea svært godt. Passer perfekt til min hud. Jeg bruker roll-on'en (den hvite), Rich Moisturizing Cream, og All Day Aqua til ansiktet, Hydrating Cleansing Milk, og det rosa ansiktsvannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå